در انتظار رونمایی از اولین فینالیست حذفی

آلومینیوم اراک دوشنبه‌شب از خلیج‌فارس ماهشهر پذیرایی می‌کند

جام حذفی امسال که پر از شگفتی و اتفاقات عجیب بود، به نیمه‌نهایی رسیده و قرار است اولین فینالیست دوشنبه‌شب مشخص شود.

شگفتی در جام حذفی این فصل تکمیل شده و از 4 تیم صعودکرده به نیمه‌نهایی فقط دو تیم لیگ برتری آلومینیوم اراک و نساجی مازندران حضور دارند. دو تیم دیگر از لیگ دسته اول و لیگ دسته دوم هستند.

مسابقه اول ساعت 20:30 دوشنبه در اراک و در حضور 5 هزار تماشاگر در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک برگزار می‌شود. آلومینیوم برای رسیدن به این مرحله سه تیم لیگ برتری فجر شهید سپاسی، سپاهان اصفهان و پرسپولیس را شکست داده و بردن پرسپولیس در ورزشگاه آزادی کار بزرگی بود که آلومینیوم اراک انجام داد. این تیم بعد از جدایی رسول خطیبی متحول شده و مقابل پرسپولیس یک فوتبال چشم‌نواز به نمایش گذاشت. قطعا انگیزه بازیکنان آلومینیوم مقابل پرسپولیس دو چندان بود و اکنون تیم دسته دومی خلیج فارس ماهشهر هم همین شرایط را مقابل آلومینیوم اراک دارد.

این تیم دسته دومی هم برای رسیدن به این مرحله در کمال شگفتی 3 تیم لیگ برتری هوادار، نفت مسجدسلیمان و مس رفسنجان را شکست داد. پیروزی آنها مقابل مس رفسنجان تبعات زیادی برای کادر فنی و بازیکنان این تیم داشت و حتی گفته شد که باشگاه جریمه سنگینی برای بازیکنان و کادر فنی مس در نظر گرفت. به هر حال، تقابل این دو تیم غول‌کش در یک قدمی فینال جذابیت‌های خاص خود را دارد.

روی کاغذ همه شانس پیروزی را به تیم آلومینیوم اراک می‌دهند، اما فراموش نکنید هیچ یک از 3 تیمی که مقابل خلیج فارس ماهشهر بازنده شدند تصور چنین شکستی را نمی‌کردند.

دیگر بازی مرحله نیمه‌نهایی سه‌شنبه‌شب میان نساجی مازندران و مس کرمان برگزار می‌شود. بازی‌ای که در ورزشگاه آزادی انجام خواهد شد. نکته قابل توجه شور و اشتیاق هواداران نساجی برای خرید بلیت بازی ما قبل فینال تیم‌شان در تهران است. به نظر می‌رسد هزاران نفر از هواداران نساجی از مازندران راهی پایتخت شوند تا با حضور در سکوهای آزادی به تشویق تیم‌شان مقابل مس کرمان بپردازند و برای جشن صعود به فینال آماده شوند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.