ایران از تکرار وقوع انفجارهای متعدد در افغانستان ابراز نگرانی کرد

خطیب زاده با اشاره به وقوع این اقدامات تروریستی و کوردلانه در ماه مبارک رمضان که با حضور گسترده تر مردم در مساجد نیز همزمان است، هدف قرار دادن نماز گزاران روزه دار در نتیجه این اقدامات تروریستی را منزجر کننده دانست

سخنگوی وزارت امورخارجه با توجه به اخبار منتشر شده درباره تکرار وقوع انفجارهای متعدد در شهرهای مختلف افغانستان، مراتب نگرانی ایران از این حوادث تلخ را ابراز کرد.

به گزارش ایرنا،  سعید خطیب زاده با توجه به اخبار منتشر شده درباره تکرار وقوع انفجارهای متعدد در شهرهای مختلف افغانستان، مراتب نگرانی کشورمان از این حوادث تلخ را ابراز کرد.

خطیب زاده با اشاره به وقوع این اقدامات تروریستی و کوردلانه در ماه مبارک رمضان که با حضور گسترده تر مردم در مساجد نیز همزمان است، هدف قرار دادن نماز گزاران روزه دار در نتیجه این اقدامات تروریستی را منزجر کننده دانست.

وی با اشاره به گزارشات رسانه ای منتشر شده مبنی بر کشته و مجروح شدن ده ها تن از مردم بی گناه در یکی از این انفجارات در شهر مزارشریف، برای قربانیان این حملات صبر و شکیبایی و برای مجروحین سلامت و بهبودی مسالت کرد.

منابع مردمی مزارشریف اعلام کردند، وقوع انفجار در مسجد سه دکان بزرگترین و قدیمی ترین مسجد شیعیان در قلب شهر مزار شریف هنگام ادای نماز ظهر، موجب کشته و زخمی شدن افراد زیادی شد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.