حذف ستاره فوتبال؛ پای یک زن در میان است؟

مهدی قایدی به اتهام خوشگذرانی زیاد از تیم اماراتی کنار گذاشته شد

بعد از دور ماندن بلندمدت مهدی قایدی از تمرینات و بازی‌های شباب‌الاهلی نقل‌قولی از سرمربی تیم اماراتی جنجال درست کرد.

شهروندآنلاین: مهدی قایدی را همه‌مان به یاد داریم؛ ستاره بوشهری که بعد از سپری کردن یک حاشیه عجیب که منجر به فوت یکی از دوستانش در سانحه رانندگی شد، فوتبال و زندگی درست را سرلوحه کارش قرار داد. او با عبور از بحران بزرگ زندگی‌اش ازدواج کرد و توانست در استقلال به اوج آمادگی برسد. نمایش‌های بی‌نقص در ترکیب استقلال، قایدی را به تیم‌ملی رساند و مدت زیادی این ستاره جوان یکی از مردان مورداعتماد دراگان اسکوچیچ در تیم‌ملی فوتبال بود. قایدی همان فوتبالیستی است که با انتقالش از استقلال به شباب‌الاهلی امارات مبلغی قابل‌ملاحظه را به باشگاه آبی پایتخت سود رساند و خودش هم در مسیر پیشرفت قرار گرفت.

این ستاره فوتبال اما مدتی است درگیر حواشی عجیبی شده است؛ نتیجه این موضوع دورشدن از اردوها و بازی‌های تیم‌ملی و حالا کنار گذاشته شدن از تیم باشگاهی‌اش در امارات است. شباب‌الاهلی با فولاد ایران در لیگ قهرمانان آسیا همگروه است و انتظار می‌رفت در بازی رودرروی دو تیم شاهد هنرنمایی قایدی در ترکیب تیم اماراتی باشیم اما نام بازیکن ایرانی در لیست 20 نفره شباب‌الاهلی هم قرار نداشت تا مشخص شود اتفاقی بزرگ رخ داده است.

افت فاحش قایدی نسبت به ماه‌های گذشته سبب شده تا مهدی علی، سرمربی تیم شباب‌الاهلی او را از تیمش کنار بگذارد و مورد غضب مسئولان باشگاه اماراتی قرار بگیرد. سرمربی شباب‌الاهلی در اظهارنظرهایی که داشته به مسئولان باشگاه گفته قایدی را برای فصل بعد هم نمی‌خواهد و به فکر جایگزینی یک بازیکن دیگر باشند.رسانه‌های اماراتی نقل‌قولی از مهدی علی را منتشر کردند که طی آن سرمربی مطرح اماراتی گفته تمرکز قایدی این روزها بیشتر از هرچیز روی خوشگذرانی و تفریح است و به‌همین خاطر نیازی به او در مسابقات شباب‌الاهلی نیست.

با مطرح شدن این حواشی عجیب درباره مهدی قایدی این موضوع در فضای مجازی بازتاب گسترده‌ای پیدا کرده و جالب اینکه بسیاری از کاربران این اتفاقات را در زندگی قایدی به همسر او ربط داده‌اند. همسر قایدی، ستاره معصومی، یکی از بلاگرهای اینستاگرامی است که به‌واسطه ازدواج با این ستاره فوتبال توانسته دنبال‌کنندگان زیادی در اینستاگرام برای خودش جذب کند. او در فضای مجازی فعالیت گسترده‌ای دارد و تصاویری که از خودش و قایدی در دوبی منتشر می‌کند، باعث شده انتقادهای زیادی درباره او مطرح شود.

بسیاری از مخاطبان در توییتر و اینستاگرام از همسر قایدی خواسته‌اند به حواشی پیش‌آمده پایان بدهد و این بازیکن جوان را دوباره در مسیری قرار بدهد تا بتواند با نشان دادن توانایی‌های فنی خود در فوتبال پیشرفت بیشتری را نیز تجربه کند. با این تفاسیر باید منتظر واکنش قایدی یا همسرش به این حواشی باشیم.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.