ثبت یک میلیون اعتراض به دهک‌بندی یارانه‌ها

طی چهار روز به یک میلیون و ۸۰ هزار تماس در اعتراض به دهک‌بندی یارانه‌ها پاسخ داده شد

مدیر سامانه پاسخگویی به اعتراض‌های یارانه‌ای (موسسه رعد الغدیر زیر نظر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) ضمن بیان این مطلب، افزود: در این مرکز به منظور رسیدگی به شکایات و سوالات مردمی در اجرای طرح «مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها» به ۸۰ هزار تماس تلفنی با سامانه ۶۳۶۹ پاسخ داده شده است.

به گزارش ایرنا، علیرضا اتشک اظهار داشت: در این سامانه ۱۳۰ اپراتور پاسخگو هستند که ظرفیت پاسخگویی به 1500 تماس در هر ساعت وجود دارد.

مدیر سامانه تلفنی پاسخگویی به اعتراض‌های یارانه‌ای، با اشاره به سامانه گویای ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ بیان داشت: ۲ هزار خط، ظرفیت همزمان پاسخگویی به تماس گیرندگان را دارد که از زمان اجرای طرح به یک میلیون تماس رسیدگی شده است.

اتشک تاکید کرد: این سامانه گویا ظرفیت پاسخگویی به یک میلیون تماس در یک ساعت را دارد.

سامانه تلفنی ۶۳۶۹ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در موسسه نیکوکاری رعد الغدیر فعال است که تمام اپراتورهای آن از جامعه معلولان جسمی ‌حرکتی هستند.

امروز معاون اول رئیس‌جمهوری با حضور در موسسه نیکوکاری رعد الغدیر از بخش‌های مختلف سامانه تلفنی ۶۳۶۹ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که در این مرکز به منظور رسیدگی به شکایات و سوالات مردمی در اجرای طرح «مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها» مستقر است، بازدید کرد.

همچنین کسانی که به موضوع دهک بندی یارانه معترض هستند می‌توانند با مراجعه به آدرس hemayat.mcls.gov.ir اعتراض خود را ثبت کنند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.