استقلال، حالاحالاها قهرمان است

مربی استقلال در گفت‌وگو با «شهروندآنلاین»: آقا فرهاد همه کار برای این تیم کرد

شهروندآنلاین: استقلال بعد از 9 سال موفق شد عنوان قهرمانی لیگ برتر را 3 هفته مانده به پایان رقابت‌ها به دست بیاورد و هواداران خود را خوشحال کند. بدون شک کادر فنی استقلال و در رأس آن فرهاد مجیدی نقش ویژه‌ای در این موفقیت بزرگ داشتند.

یکی از مربیان استقلال، صالح مصطفوی است  که در خصوص کسب عنوان قهرمانی زودتر از موعد صحبت کرده است. او که سابقه دستیاری کارلوس کی‌روش را نیز در تیم ملی دارد، می‌گوید تیم کنونی با تقویت در پایان فصل می‌تواند در سال‌های آینده نیز بر صدر فوتبال ایران تکیه بزند.

صالح مصطفوی در گفت‌وگو با خبرنگار ما درباره قهرمانی استقلال و برخی مسائل دیگر گفته که در ادامه می‌خوانید:

**تبریک؛ 3 هفته مانده به پایان فصل قهرمان شدید.

من به هواداران خوب و بزرگوار استقلال تبریک می‌گویم. این قهرمانی حاصل زحمات کل مجموعه استقلال است که البته با حمایت هواداران به دست آمد. البته کار ما در لیگ امسال هنوز تمام نشده و باید در 3 بازی آینده نیز به پیروزی برسیم تا مقتدرانه فصل را تمام کنیم.

**فرهاد مجیدی همواره از ابتدای فصل از قهرمانی تیمش حرف می‌زد؛ به نظر می‌رسد روح قهرمانی به این تیم تزریق شده بود. درست است؟

قطعا همین‌طور است.ما از ابتدا با هدف قهرمانی لیگ وارد مسابقات شدیم و خوشحالیم که به این مهم رسیدیم. همه ارکان مجموعه استقلال از مدیریت و کادر فنی و اجرایی تا بازیکنان و سایر اعضا به دنبال قهرمانی بودند و فکر می‌کنم با اتحاد و یکدلی که وجود داشت به این عنوان بزرگ رسیدیم.

**به نظر شما مهم‌ترین دلیل قهرمانی استقلال در فصل جاری چه بود؟

به نظرم همدلی و اتحاد مهم‌ترین دلیل بود. از طرف دیگر، مدیریتی که آقافرهاد داشت بسیار ارزشمند بود. آقافرهاد برای این تیم همه کار کرد. خیلی از مسائل در رسانه‌ها مطرح شده و خیلی موضوعات در خانواده استقلال مانده است. اما ما می‌دانیم که آقافرهاد چه کارهایی انجام داد و چقدر در این قهرمانی نقش موثری داشت.

**امسال تیم شما رکوردهای بی‌نظیری نیز به دست آورد، فقط مانده رکورد امتیازی در پایان فصل. آن را به دست می‌آورید؟

واقعا هیچ وقت برای ما رکوردها اهمیت نداشتند. ما از ابتدا سعی کردیم یک روحیه را به تیم تزریق کنیم؛ اینکه نبازیم و تا الان هم هیچ شکستی در کارنامه‌مان ثبت نشده است. انشاءالله این روند را تا پایان فصل ادامه می‌دهیم. مهم‌ترین مساله این است که ما قهرمان شده‌ایم و این همان خواسته قلبی میلیون‌ها طرفدار استقلال محسوب می‌شود.

**هواداران استقلال حالا به آینده این تیم بسیار امیدوار شده‌اند؛ آیا این روند ادامه پیدا می‌کند؟

از حالا زود است درباره فصل آینده حرف بزنیم، اما به نظرم این تیم اگر حفظ شود و چند بازیکن خوب هم اضافه شوند، شرایط بسیار بهتر خواهد شد. استقلال سال بعد در لیگ قهرمانان آسیا باید شرکت کند. تقویت تیم کنونی باعث می‌شود در آینده نیز حرف‌های زیادی برای گفتن وجود داشته باشد. از طرف دیگر، این استقلال می‌تواند تا چند سال دیگر قهرمان ایران باقی بماند.

**صحبت‌ پایانی؟

امیدوارم هواداران استقلال در هفته‌های پایانی نیز به حمایت خود ادامه بدهند تا بتوانیم در 3 بازی باقیمانده نیز به بهترین شکل ظاهر شویم و با اقتدار کامل جام را به دست بیاوریم.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.