آواربرداری در نزدیکی محل استراحت کارگران/ کشف دفاتر رسمی عبدالباقی

گزارش شهروند از نهمین روز حادثه متروپل

طی نهمین روز حادثه متروپل طبق گزارش خبرنگار اعزامی شهروند تا این لحظه آواربرداری در نزدیکی محل استراحت کارگران و کشف دفاتر رسمی عبدالباقی صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار شهروند آنلاین؛ نهمین روز حادثه متروپل به آواربرداری می گذرد و خانواده ها همچنان به دنبال عزیزان خود در زیر ساختمان هستند. اما چه اتفاقاتی تا این لحظه رخ داده است؟

آواربرداری همچنان در حال انجام است

آواربرداری با سرعت بالا در حال انجام است. خانواده‌های مفقودین همچنان در انتظار پیدا‌شدن پیکر عزیزانشان هست

 

افزایش سرعت آواربرداری/ اطلاع دقیقی از تعداد کارگران در دست نیست

آواربرداری با سرعت پیش می‌رود‌ تا امکان دسترسی به اجساد دیگر به زودی فراهم شود.

هنوز خانواده‌هایی در انتظار پیدا شدن اجساد عزیزانشان در ویرانه‌های متروپل هستند. از تعداد کارگران ساختمانی که در متروپل مشغول کار بودند اطلاعی در دست نیست. ساکنان محلی خیابان امیری حدس و گمان‌های مختلفی از این تعداد دارند. برخی تعداد کارگران را ۱۰۰ نفر و برخی بیش از ۲۰۰ نفر عنوان می‌کنند. مرجع دقیقی که می‌تواند درباره تعداد این کارگرها اطلاع‌رسانی کند، یعنی عبدالباقی و شرکای او هستند.

 

آواربرداری در نزدیکی محل استراحت کارگران/ کشف دفاتر رسمی عبدالباقی

 

از دیروز عملیات آواربرداری به نزدیکی محل استراحت کارگران رسیده همچنین ادامه روند آواربرداری، در حال انجام است. ظهر دیروز اسناد و دفاتر رسمی مربوط به دفتر عبدالباقی در آوار کشف شده که این اسناد بعد از جمع‌آوری به مراجع قضایی و اطلاعاتی تحویل داده شد.

 

کشف و رها سازی سه پیکر دیگر؛ ساعت 15:15

دقایقی پیش سه پیکر دیگر حادثه متروپل  کشف و توسط تیم‌های امدادی رهاسازی شدند. پیکرها برای شناسایی دی ان ای به پزشکی قانونی منتقل شدند. احتمال می‌رود پیکرهای کشف و رهاسازی شده متعلق به کارگرانی است که در ساختمان مشغول به کار بودند. تیم آواربرداری به طبقه منفی ۲ دسترسی پیدا کرده اما هنوز به طبقه منفی ۳ نرسیده است.

/در حال تکمیل

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.