کدام تیم اماراتی، فرهاد مجیدی را می‌خواهد؟

پشت پرده شایعه جدایی سرمربی قهرمان از استقلال

به گزارش خبرنگار شهروندآنلاین، وقتی شایعات عجیب چند ساعت مانده به جشن قهرمانی استقلال را به اشک‌های فرهاد مجیدی در مراسم و البته سکوت عجیب سرمربی قهرمان و مدیرعامل باشگاه استقلال طی دو روز گذشته ربط می‌دهیم به یک نتیجه مهم می‌رسیم؛ اینکه فرهاد در یک دوراهی سخت برای ماندن در استقلال یا ترک وطن گیر افتاده است.

 

شایعه‌ای که از مدت‌ها قبل وجود داشت

از چند هفته قبل و وقتی استقلال در کورس قهرمانی با قدرت به کارش ادامه می‌داد، گفته می‌شد اگر ابی ها جام را بالای سر ببرند، فرهاد مجیدی این تیم را ترک می‌کند. سرمربی استقلال که بعد از 9 سال این تیم را در لیگ برتر به مقام قهرمانی رساند، آرزویش بالا بردن جام در کسوت سرمربی بود و حالا به این عنوان رسیده است. شایعه جدایی مجیدی چند ساعت مانده به جشن قهرمانی اوج گرفت و حتی گفته می‌شد او بعد از مراسم خداحافظی خواهد کرد اما چنین اتفاقی رخ نداد.

 

ماجرای ارتباط با اماراتی‌ها و زندگی خصوصی

فرهاد مجیدی سال‌ها در کشور امارات و شهر دوبی فوتبال بازی کرد و پیراهن تیم های مختلفی را پوشید. به واسطه سالها حضور در امارات او کسب و کارهای شخصی زیادی در امارات دارد و زندگی در ایران برایش راحت نیست. ازسوی دیگر او ارتباطات نزدیکی نیز با مقامات برخی تیم های اماراتی شاغل در لیگ این کشور دارد که باعث شده پیشنهادهایی برای سرمربیگری در این کشور دریافت کند. پیشنهادهایی که از نظر مالی شرایط فوق العاده ای رابرای سرمربی استقلال رقم می‌زند. او اما با توجه به اینکه می‌تواند به موفقیت هایش در استقلال ادامه بدهد و از طرفی دو سال دیگر نیز با این تیم قرارداد دارد در یک شرایط احساسی سخت قرار گرفته است.

پیشنهاد جدی تیم اماراتی برای فرهاد

با اینکه گفته می‌شود ارتباط نزدیک مجیدی با شیخ عرب مالک باشگاه الوصل امارات باعث شده او پیشنهادی از این باشگاه دریافت کند اما جدی ترین پیشنهاد فرهاد از امارات مربوط به یک تیم دیگر است. تیم «خور فکان» که در رقابت های فصل گذشته عنوان دهمی را به دست آورد، برای فصل بعد قصد دارد یکی از مدعیان قهرمانی باشد و به همین خاطر به دنبال استخدام فرهاد مجیدی است. آنها پیشنهاد مالی بالایی به مجیدی داده‌اند و این مجوز را در اختیارش گذاشتند تا چند بازیکن خارجی توانمند و بزرگ را هم جذب کند.

فرهاد پا روی دلش می‌گذارد؟

طی روزهای گذشته تلاش های خبرنگاران برای گفت و گو با فرهاد مجیدی درباره آینده اش نتیجه ای نداشته است. از سوی دیگر مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال هم در این خصوص سکوت اختیار کرده و حرفی درباره احتمال جدایی سرمربی تیمش نمی‌زند. در این شرایط مشخص است که مجیدی علاقه دارد در استقلال به کار خود ادامه بدهد اما مشکلات شخصی و دغدغه های زندگی در ایران با توجه به کسب و کارهای دوبی شرایط سختی را در اختیار او قرار داده است. از طرفی مجیدی تصور می‌کند شاید اگر در اوج از استقلال برود، وضعیت برایش بهتر می‌شود. آیا او پای روی دلش می‌گذارد و ایران را به مقصد امارات ترک می‌کند؟

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.