منافقين و موساد عامل حمله سايبرى به سيستم هاي شهرداری تهران

واکنش رئیس شورای شهر تهران به هک سیستم‌های شهرداری تهران؛

رئیس شورای اسلامی شهر تهران نسبت به هک شدن سیستم‌های شهرداری تهران واکنش نشان داد و این موضوع را توضیح داد.

به گزارش شهروند آنلاین؛ مهدی چمران روز سه‌شنبه در جریان شصت و هشتمین جلسه شورای شهر تهران درباره هک شدن سیستم های شهرداری گفت: این حمله نشان داد که شهرداری جایگاه بالایی در زندگی شهروندان دارد و آنها را واداشت که به این سیستم حمله کنند.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی مفصلی از سوی موساد و منافقین و همه ضد انقلاب ها و همه کسانی که علیه جمهوری اسلامی و استقلال ما قد علم کردند، صورت پذیرفت، گفت: از قبل برنامه ریزی کرده بودند که سیستم شهرداری و جاهای دیگر را در ایام ارتحال امام فشل کنند.

چمران ادامه‌داد: باز هم لطف الهی و قداست حضرت امام و چهارده خرداد که حاکی خون شهدا است، سبب شد که توفیق آنچه می خواستند انجام دهند را به دست نیاورند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران افزود: قدرت و تسلطی که در شهرداری و در گروه‌های دیگر وجود دارد و با همکاری همه آنها، برنامه دشمنان را از حیظ انتفاع انداختند، جز به نشان دادن چند تصویر موهن و شعار به جایی نرسیدند.

وی افزود: حمله به سیستمهای کارای کشور ما، ادامه خواهد داشت و به همه مسئولین هم هشدار می دهیم که مراقب باشند.

چمران گفت: درست است که سیستم شهرداری آسیب هایی دیده است اما از امروز دوباره کار خود را ادامه می دهد.

به گفته وی، با تسلط و کار جهادی در مقابل آنها ایستادگی شد و این حادثه هشداری بود که در آینده به گونه‌ای طراحی کنند که این حملات آسیب نرساند.

به گفته چمران، رها شدن این چند سال گذشته شهرداری و و اضافه نشدن بر تخصص ها در این زمینه موثر بوده است و این نقطه های ضعف در شهرداری دیده می شود و امیدواریم به جایی برسیم که این حرکات مشمئز کننده نتواند آسیب برساند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در ابتدای سخنان خود، با اشاره به میلاد امام رضا (ع) گفت: شیعیان علاقه خاصی به امام رضا دارند و ایشان امامی است که در مقابل ارتجاع خلفا ایستادند.

وی با بیان اینکه خلفا سمبل ارتجاع بودند، گفت: رهبر انقلاب نیز در سخنان اخیر خود ما را از ارتجاع پرهیز دادند.

چمران با بیان اینکه ارتجاع خود را در خطر می بیند، ادامه داد:کسانی که ظاهر روشن‌فکرنمایی دارند در حقیقت همان ارتجاع هستند، امروز در چهره دیگری خود را می‌نمایانند و در مقابل حضرت امام رضا می ایستد.

وی با بیان اینکه ارتجاع راه به جایی نخواهد برد، گفت: بدانید به شدت نابود می شوند و در بین مردم و امت اسلامی نابود هستند، چون عده ای کج فکر و کج سلیقه اند که نه دنیا دارند و نه آخرت.

چمران تاکید کرد که حتی یک آدم گناهکار هم در مقابل آن حضرت خود را به ایشان متصل می کند و در مقابل چنینی شخصیتی و معنویتی ایستادن، جز کج سلیقگی چیز دیگری نیست.

چمران با اشاره به مراسم ارتحال امام و سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی، اظهار داشت: باید به خود ببالیم که بعد از امام راحل، چنینی رهبر با دیدی بلند داریم.

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.