وضعیت بحرانی حاکم نظامی سابق پاکستان

بنابر اعلام خانواده پرویز مشرف، حاکم نظامی سابق پاکستان در حال سپری کردن لحظات بحرانی است

برخی چهره‌های رسانه‌ای پاکستان گزارش رسانه‌های هندی مبنی بر درگذشت حاکم نظامی سابق پاکستان را تکذیب کرده و اعلام کردند: خانواده او بستری شدن ژنرال مشرف در بیمارستان را تایید کرده‌اند.

به گزارش شهروند آنلاین؛ در این پیام آمده است: ژنرال مشرف ۷۸ ساله که گفته می‌شود هم اکنون در دبی به سر می‌برد، به دلیل ابتلا به یک نوع بیماری نادر (آمیلوئیدوز) از ۳ هفته گذشته در بیمارستان بستری شده و اکنون مرحله سختی را سپری می‌کند که در آن بهبودی امکان‌پذیر نیست و اعضای بدن او دچار اختلال شده است.

پرویز مشرف سال ۱۹۹۹ میلادی (۱۳۷۸ خورشیدی) دولت نواز شریف نخست وزیر وقت پاکستان را با انجام کودتای نظامی برکنار و تحت معامله و میانجگیری دولت سعودی او را به ریاض تبعید کرد.

از سوی دیگر مشرف نیز چند سال دوران تبعید خودخواسته‌ را در شهرهای دبی و لندن گذراند و چهارم فروردین ۱۳۹۲ وارد کراچی شد. پس از آن حاکم نظامی سابق پاکستان که به دلیل داشتن پرونده‌های قضایی متعدد ممنوع‌الخروج شده بود، ۲۸ اسفند سال ۹۴ (۱۸ مارس ۲۰۱۶) با حکم دیوان عالی و با هدف انجام معالجات پزشکی، پاکستان را به مقصد دوبی ترک کرد و دیگر به این کشور برنگشت./ایرنا

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.