تحقیق و تفحص از شستا در دستور کار مجلس

تقاضای تحقیق و تفحص از شرکت شستا از سال ۱۳۹۲ تا۱۳۹۹ در دستور کار مجلس قرار گرفت

نشست علنی امروز، چهارشنبه ۲۵ خرداد مجلس شورای اسلامی به ریاست محمد باقر قالیباف و با حضور ۲۰۳ تن از نمایندگان آغاز شد.

به گزارش شهروند آنلاین؛ در این نشست ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون انرژی در مورد طرح توسعه و مانع زدایی از صنعت برق کشور و ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی درمورد طرح اصلاح قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری مورد بررسی قرار می‌گیرد.

گزارش شور دوم کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مورد طرح نحوه تشکیل و فعالیت تشکل‌های صنفی و تخصصی و گزارش کمیسیون آئین‌نامه داخلی مجلس در مورد طرح الحاق یک تبصره به عنوان تبصره (۵) به ماده (۳۷) قانون آئین‌نامه داخلی مجلس از دیگر برنامه‌های امروز جلسه علنی خواهد بود.

همچنین نمایندگان در این نشست گزارش کمیسیون اقتصادی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از شرکت شستا از سال ۱۳۹۲ الی ۱۳۹۹ و گزارش کمیسیون اجتماعی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان تأمین اجتماعی در حوزه انتصابات و نحوه مدیریت شرکت‌های وابسته خصوصاً شستا را بررسی می‌کنند.

بررسی گزارش کمیسیون اصل (۹۰) قانون اساسی در مورد نحوه اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ملت ایران، بررسی تقاضای یک فوریت در مورد طرح الحاق یک ماده به قانون کاهش مجازات حبس تعزیری و گزارش کمیسیون فرهنگی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از وزارت ورزش و جوانان در مورد عملکرد فدراسیون سوارکاری جمهوری اسلامی ایران از دیگر برنامه‌های امروز جلسه علنی خواهد بود./ایرنا

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.