میز ارتباطات مردمی هلال احمر کردستان پاسخگو به درخواست های مردمی

در آستانه سفر رئیس جمهور به استان کردستان صورت گرفت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: همزمان با سفر رئیس جمهوری، میز ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر کردستان برای پاسخگویی به درخواست های عموم مردم از دیروز آغاز بکار کرد

به گزارش شهروند آنلاین؛ دکتر پیام جلالی گفت: در سراسر استان کردستان و همزمان با سایر دستگاه های اجرایی، میز ارتباطات مردمی با حضور مدیر کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایت و نماینده تام الاختیار جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در جمعیت هلال احمر کردستان آغاز به فعالیت کرده است.

دکتر جلالی افزود:  دکتر اصفهانی مدیر کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایت و نماینده تام الاختیار جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در میز ارتباطات مردمی سفر ریاست جمهوری به استان کردستان در حوزه ی ستادی جمعیت هلال احمر کردستان حضور دارد و مدیران و مسئولان بخش های مختلف آماده پاسخگویی حضوری در حوزه سلامت هستند.

جلالی بیان داشت: میز ارتباطات مردمی برای پاسخگویی به درخواست و شکایات مردم در ستاد جمعیت هلال احمر کردستان دایر شده که از ساعت ۸ صبح با حضور عموم مردم، کارکنان و امدادگران جهت پاسخگویی و راهنمایی بوده و درخواست های این عزیزان را پس از تایید نماینده جمعیت هلال احمر ثبت می کنند.

دکتر جلالی با اشاره به برپایی میز ارتباطات مردمی در ادارات گفت: برپایی میز خدمت و پاسخگویی به مشکلات و درخواست های مردمی، حرکتی موثر بوده و این سفرها دارای برکت است. امید است با حضور و همراهی مسئولان در کنار مردم بتوانیم شرایط و مشکلات را بررسی نموده و در راستای رفع مشکلات مردم گامی موثر برداریم.

وی افزود:کارکنان و داوطلبان جمعیت هلال احمر در روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۶ و ۱۷ تیرماه ۱۴۰۱ در محل ستادی جمعیت هلال احمر کردستان واقع در خیابان اکباتان شهرستان سنندج از ۸ الی ۱۸ خدمات لازم را به مراجع کنندگان می دهند.

بنا براین گزارش امروز دکتر فرشادان نماینده مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی نیز از میز ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر استان بازدید کرد./وابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کردستان

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.