نظر اولمرت درباره سخنان نتانیاهو

نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی ادعا‌های بنیامین نتانیاهو علیه جمهوری اسلامی ایران در دیدار با بایدن را، سخنانی پوچ و گزافه گویی توصیف کرد.

به گزارش شهروند آنلاین به نقل از پایگاه خبری فلسطینی معا نوشت: نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی با تأکید بر اینکه این رژیم گزینه نظامی علیه ایران ندارد، ادعا‌های بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسبق این رژیم را علیه جمهوری اسلامی ایران در دیدار با رئیس جمهوری آمریکا، سخنانی پوچ و گزافه گویی توصیف کرد.

برخی رسانه‌های اسرائیلی به نقل از ایهود اولمرت نوشتند اسرائیل علیه ایران گزینه نظامی ندارد و هر کسی که بگوید اسرائیل یک گزینه نظامی به معنای جنگ و حمله فراگیر در اختیار دارد؛ چنین چیزی وجود ندارد.

اولمرت افزود: «به نظر من رئیس دولت سابق (بنیامن نتانیاهو) از بیش از یک سال پیش از قبول تازه‌ترین تحولات خودداری می‌کند و به جای آن سخنان پوچی مطرح می‌کند. از اصل و اساس بسیار روشن است که اسرائیل گزینه نظامی ندارد و هر کسی که بگوید اسرائیل دارای گزینه نظامی به معنای جنگ و حمله فراگیر است؛ چنین چیزی وجود ندارد. این گزافه گویی است و برخی پیش‌بینی‌ها نیز عامل چنین گزافه گویی‌ها هستند و نمی‌شود به آنها عمل کرد.»

رسانه‌های اسرائیلی به نقل از نتانیاهو پس از دیدارش با بایدن اعلام کردند: «به بایدن گفتم ما یک چیز می‌خواهیم. تحریم‌های اقتصادی کفایت نمی‌کند و گزینه نظامی حقیقی نیاز است و بدون آن نمی‌توان ایران را متوقف کرد.»/واحد مرکزی خبر

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.