زلزله بندرعباسی‌ها را به خیابان آورد/تا این لحظه خسارتی گزارش نشده است

زمین لرزه‌های امشب در حوالی بندر خمیر موجب شده مردم بندرعباس از خانه‌های خود خارج شوند

حضور مردم در خیابان‌ها موجب ایجاد ترافیک در برخی نقاط مانند خیابان دانشگاه و مصطفی خمینی (ره) شده است.

به گزارش شهروند آنلاین؛ فرماندار شهرستان قشم نیز اعلام کرد طبق ارزیابی‌های اولیه انجام شده و گزارش‌های میدانی دریافتی از سوی دهیاران و بخشداران در سراسر این شهرستان زلزله‌ ۵.۷ (ریشتری) ساعت ۲۰ و ۳۷ دقیقه و ۴۶ ثانیه شامگاه (شنبه اول مرداد ۱۴۰۱) در بندر خمیر آسیبی به شهرهای و روستاهای قشم وارد نکرده است.

محمد محمدحسینی اظهار داشت: با توجه به بررسی به عمل آمده زمین لرزه ۵.۷ ریشتری بندر خمیر تاکنون در شهرستان قشم فاقد خسارات و تلفات بوده است. رییس ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان قشم از مردم خواست ضمن حفظ آرامش تا ساعات آینده از حضور در فضای سرپوشیده خودداری کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان هم گفت: تیم‌های ارزیاب این جمعیت پس از وقوع زمین لرزه‌های پنج و هفت دهم ریشتری و پنج و هشت دهم ریشتری امشب د منطقه بندر خمیر، درحال بررسی منطقه وقوع زمین لرزه‌ها هستند.

مختار سلحشور افزود: براساس داده‌های اولیه این زمین‌لرزه‌ها در بندر کنگ و بندرلنگه موجب خسارت نشده‌اند اما تا زمان تکمیل بررسی‌ها نمی‌توان این را به صورت صددرصد تایید کرد.

زمین لرزه‌ای به بزرگی ۵.۸ ریشتر شنبه شب چند دقیقه بعد از نخستین زمین لرزه ۵.۷ ریشتری حوالی بندر خمیر در استان هرمزگان را لرزاند. این زمین لرزه ساعت ۲۰ و ۳۹ دقیقه رخ داده است دو دقیقه پیش از نخستین زمین لرزه که امروز در این منطقه رخ داد./ایرنا

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.