غرامت پستی چقدر است؟

مدیر کل کیفیت و امور مشتریان شرکت ملی پست گفت: تمامی مرسولات پستی شامل تعهد اجباری است.

به گزارش شهروند آنلاین،  محمد اخلاقی گفت: تمامی مرسوله‌ها و کالاهای پستی در زمره تعهد غرامت اجباری شرکت پست محسوب می‌شوند، به عبارت دیگر اگر در فرآیند پست به مرسولات مشتریان آسیبی وارد شود، پست تا سقف یک میلیون تومان به مشتریان غرامت پرداخت می‌کند.

اخلاقی با بیان اینکه مشتریان باید مستندات خود را درباره ارزش بسته‌های خود به شرکت پست ارائه دهند، افزود: اگر مشتری به پست مراجعه و ارزش مرسوله‌اش را با ارائه مستندات بیش از یک میلیون تومان اعلام کند، با درخواست مشتری، واحد‌های پستی دولتی یا خصوصی حداکثر تا سقف 20 میلیون تومان موظف است مرسوله را بیمه و در صورت بروز مشکل برای مرسوله تا سقف بیمه اظهار شده غرامت به مشتری پرداخت کند.»

مدیر کل کیفیت و امور مشتریان شرکت ملی پست ادامه داد: «دست‌خوردگی، مفقودی، آسیب‌دگی و خسارت در تاخیر بسته‌های پستی استانداردهایی است که سازمان تنظیم مقررات برای کالاها و بسته‌های پستی تعریف کرده است.»/واحد مرکزی خبر

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.