جرایم نیرو‌های مسلح؛کمترین در دنیا

رئیس سازمان قضائی نیرو‌های مسلح کل کشور گفت: ایران کمترین جرایم مربوط به نیرو‌های مسلح را در بین کشور‌های دنیا دارد.

به گزارش شهروند آنلاین،حجت الاسلام و المسلمین احمدرضا پورخاقان با اشاره به اینکه امروز موضوع بی حجابی در جامعه توطئه دشمن است و هر روز به ابعادی از آن می‌پردازد، افزود: تاریخ ملت ایران پوشیدگی را به اثبات رسانده است.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کشور ادامه داد: سازمان قضایی نیرو‌های مسلح یکی از مراجع بسیار مهم و حساس در امر قضائی کشور است، تا جایی که مقام معظم رهبری در خصوص جایگاه این سازمان می‌فرمایند سازمان قضائی نیرو‌های مسلح دستگاه حساس و مهم است و اهمیتش از دستگاه غیرنظامی بیشتر است، اگر چه دستگاه قضائی حساس است، اما سازمان قضائی خیلی مهم است، نصیحت خوب است، اما کافی نیست در کنار نصیحت باید نیرویی مقتدر مصیطری باشد که کار انجام دهد و آن سازمان قضائی است.

او با اشاره به اینکه مخاطب این سازمان، نیرو‌های مسلح هستند که مسئولیت سنگینی بر دوش دارند، گفت: هر چند به لحاظ آماری پرونده‌های زیادی در این سازمان نیست و البته هم نباید باشد، اما وجود یک پرونده نیز زیاد است، چرا که نیروی نظامی، انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی خود حافظ جان، مال و ناموس کشور هستند و مردم هم به این نیرو‌ها پناه می‌برند و در زمان مشکلات و گرفتاری‌ها پناهگاه آنها این نیرو‌ها بوده و هستند و نیروی مسلح پشتیبان امن ملت محسوب می‌شوند.

حجت الاسلام و المسلمین پورخاقان با بیان اینکه نیروی انتظامی در هر کجا، هر زمان و هر مناسبتی همیشه در صحنه حضور دارند، افزود: ماموریت نیروی انتظامی نسبت به سایر نیرو‌های مسلح بیشتر در دیدگاه مردم قرار دارد و البته نتیجه این حضور کاهش آمار تصادفات و سایر جرایم است.

او ادامه داد: آمار کم جرایم در بین نیرو‌های مسلح حکایت از سلامت آنها دارد و باید تمام تلاش خود را به کار گیریم تا این نیرو‌ها سالم بمانند و به عبارتی دیگر باید حافظ سلامت نیرو‌های مسلح باشیم.

رئیس سازمان قضائی نیرو‌های مسلح کل کشور با اشاره به بند پنجم اصل ۱۵۶ قانون اساسی مبنی بر اینکه پیشگیری از جرم یکی از وظایف قوه قضائیه است، گفت: سازمان قضائی نیرو‌های مسلح هم جزیی از این قوه است و هر چه در آموزش عرق بیشتری ریخته شود در میدان جنگ خون کمتری ریخته می‌شود./واحد مرکزی خبر

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.