4 قلم خوراکی هیات‌ها با حواله تنظیم بازاری

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران با اشاره به برگزاری بیستمین رویداد «عطر سیب» با هدف تامین خدمات هیات مذهبی در ماه محرم گفت: ۸ هزار هیات که در سامانه سازمان تبلیغات ثبت‌نام کرده‌اند می‌توانند حواله چهار قلم خوراکی را با قیمت تنظیم بازار دریافت کنند.

به گزارش شهروند آنلاین از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سیدعلیرضا فاطمیان‌پور با اشاره به تدارک حواله خرید اقلام خوراکی ویژه هیات مذهبی اظهارداشت: برای هشت هزار هیات عزاداری امام حسین (ع) در تهران، حواله خرید چهار قلم خوراکی تدارک دیده شده است. براین اساس، برای هیئاتی که در سامانه سازمان تبلیغات ثبت‌نام کرده‌اند حواله خرید برنج، شکر، گوشت قرمز و گوشت مرغ با قیمت تنظیم بازار فراهم شده است.

او گفت: سایتی طراحی کردیم و از طریق پیامک به مسئولان هیات‌ها، از آنها خواهیم خواست که در این سایت ثبت‌نام کرده و پس از درج مشخصات خود و هیات‌شان نسبت به انتخاب مکان‌های خرید اقلام مورد نیاز اقدام کنند.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران با اشاره به استقبال خوب مردم و هیئات از نمایشگاه عطر سیب افزود: تاکنون حدود چهار هزار نفر از مسئولان هیئات مذهبی بن‌کارت‌های خود را دریافت کردند. اتفاق قابل توجه حضور فعالانه مردم در این نمایشگاه است که برای خرید ملزومات هیات و مراسم روضه‌خوانی خود آمده‌اند.

فاطمیان‌پور افزود: همزمان با فرارسیدن ماه محرم و ایام عزاداری اباعبدالله الحسین(ع)، ۲ پرچم منقش به نام زیبای یا حسین در میدان آیینی امام حسین که این روزها میزبان برگزاری نمایشگاه عطر سیب است، با مشارکت شهروندان در این میدان نصب شد تا گرمی‌بخش این میدان آیینی شهرمان باشد.این پرچم برای همیشه در میدان امام حسین باقی می‌ماند.

او بیان کرد: این مراسم در شب زیارتی امام حسین(ع) و در آستانه فرارسیدن ماه محرم برگزار شد تا استقبال بسیار خوبی از مراسم آیینی سیاه‌پوشان باشد که همه ساله در هیئات عزاداری برگزار می‌شود.

بیستمین رویداد عطر سیب با هدف تامین محصولات و خدمات محافل حسینی شهر تهران از دوم تا نهم مردادماه از ساعت ۱۶ تا ۲۳ به همت سازمان فرهنگی – هنری شهرداری تهران در میدان امام حسین (ع) در حال برگزاری است.

در این رویداد اقلام متنوعی مانند پرچم و کتیبه هیات، مواد غذایی، تجهیزات برقی و صنعتی، محصولات فرهنگی، ظرف یک بار مصرف، لوازم آشپزخانه و تجهیزات صوتی و الکترونیکی عرضه می‌شود که برای این کالاها تخفیفاتی در نظر گرفته شده است. عطر سیب، علاوه بر هیات‌های بزرگ، برای هیات‌های کوچک و روضه‌های خانگی هم قابل استفاده است و حتی خانواده‌ها می‌توانند همه ملزومات محرمی خود را با کیفیت و قیمت مناسب از این نمایشگاه تهیه کنند.

این رویداد فرهنگی به عرضه اقلام مرتبط با هیات‌ها محدود نیست و برنامه‌های فرهنگی و هنری متنوعی شامل نقالی، تعزیه و اجرای آواهای محرمی در نظر گرفته شده است. مسئولان هیات‌های ثبت‌ شده در سازمان تبلیغات اسلامی می‌توانند با مراجعه به سامانه بیرق خدمات به نشانی beyraghkhadamat.ir درخواست دریافت بن خرید بیستمین رویداد عطر سیب را ثبت کنند./ایرنا

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.