افشای دریافت پول از خانوده بن لادن توسط ولیعهد انگلیس

کیوسک نگاهی به صفحه یک روزنامه‌های جهان یکشنبه ۳۱ جولای ۲۰۲۲

بر اساس تحقیقات جدید ساندی تایمز، شاهزاده چارلز مبلغ یک میلیون پوند از خانواده اسامه بن لادن دریافت کرده است. این روزنامه گزارش می‌دهد که شاهزاده چارلز در اکتبر 2013 – دو سال پس از کشته شدن رهبر القاعده – با دو تن از برادران ناتنی اسامه بن لادن ملاقات کرد.

شهروند آنلاین- روزنامه‌های انگلیس فاش کردند شاهزاده چارلز، ولیعهد انگلیس در سال ۲۰۱۳ برای خیریه‌اش مبلغ یک میلیون پوند از خانوده «اسامه بن لادن» دریافت کرد. در  این گزارش آمده است ولیعهد انگلیس این میزان مبلغ را از «بکر بن لادن»، رئیس خاندان بن لادن و «شفیق» برادران ناتنی اسامه بن لادن، سرکرده گروهک تروریستی القاعده دریافت کرده است. گفته می‌شود که دو سال پس از کشته شدن اسامه بن لادن در تاریخ ۳۰ اکتبر ۲۰۱۳، چارلز ۷۳ ساله جلسه خصوصی را با بکر بن لادن ۷۶ ساله در «کلارنس هاوس»، اقامتگاه سلطنتی در لندن برگزار کرد. کلارنس هاوس قویا بسیاری از این ادعا‌ها را رد کرده و تاکید می‌کند که تصمیم پذیرش این کمک توسط موسسه خیریه وابسته به چارلز (PWCF) اتخاذ شده و معتمدان این موسسه تنها دریافت‌کنندگان این کمک بوده‌اند. رئیس صندوق این خیریه که مبلغ به حساب آن واریز شده، در بیانیه‌ای اعلام کرد: «مبلغ دریافتی از شیخ بکر بن لادن در سال ۲۰۱۳ در همان زمان به دقت از سوی معتمدان این صندوق مورد بررسی قرار گرفت و پذیرش این کمک کاملا به تصمیم همین معتمدان صورت گرفت.»

 

 

تایمز 

بر اساس تحقیقات جدید ساندی تایمز، شاهزاده چارلز مبلغ یک میلیون پوند از خانواده اسامه بن لادن دریافت کرده است. این روزنامه گزارش می‌دهد که شاهزاده چارلز در اکتبر 2013 – دو سال پس از کشته شدن رهبر القاعده – با دو تن از برادران ناتنی اسامه بن لادن ملاقات کرد. طبق گزارش‌ها، شاهزاده چارلز با وجود مخالفت‌های اولیه مشاوران خانه کلارنس و صندوق خیریه دریافت‌کننده کمک مالی، پول را پذیرفت. یکی از سخنگویان خانه کلارنس گفت: «صندوق خیریه شاهزاده به ما اطمینان داده که در پذیرش این کمک دقت لازم انجام شده.» آنها افزودند که تصمیم برای پذیرش این پول به عهده متولیان خیریه است. سر ایان چشایر، رئیس این خیریه، گفت که در آن زمان متولیان با این کمک «کاملا» موافقت کردند.

تلگراف

چندین مقاله در روزنامه‌های انگلیس به این موضوع می‌پردازند که نخست‌وزیری ریشی سوناک چگونه می‌تواند باشد. در گفت‌وگو با ساندی تلگراف، این گزینه رهبری محافظه‌کاران گفته که برای کسانی که به پزشک عمومی مراجعه نکنند، 10 پوند جریمه در نظر می‌گیرد. این روزنامه می‌گوید که او خود را به عنوان یک به اصطلاح «نخست‌وزیر تحول‌گرا» معرفی می‌کند.

اکسپرس

ساندی اکسپرس گزارش می‌دهد که سوناک قول داده است «خیابان بزرگ را نجات دهد». براساس این روزنامه، سوناک – که به‌طور گسترده در این رقابت ضعیف شناخته می‌شود – هدف خود را احیای 58هزار مغازه خالی بریتانیا و جلوگیری از بستن خودپردازهای نقدی توسط بانک‌ها قرار داده است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.