از صعود به ارتفاعات شمال تهران خودداری کنید

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران صعود به ارتفاعات شمالی پایتخت را خطرناک خواند

حامد یزدی مهر عصر سه‌شنبه با اشاره به هشدارهای صادر شده اداره هواشناسی مبنی بر احتمال بارش باران و سیلابی شدن رودخانه‌ها اظهار داشت: به مردم توصیه می‌شود از اتراق در دامنه کوه‌ها و حاشیه رودخانه‌ها خودداری و دامداران نیز نسبت به نگهداری دام‌ها در مناطق امن اقدام کنند.

به گزارش شهروند آنلاین؛ مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران با تاکید بر جدی گرفتن هشدارها توسط مردم افزود: بحث پیشگیری در مدیریت بحران آنقدر مهم و مؤثر است که از ابتدا تا پایان مرداد سال جاری تا کنون چهار هشدار زرد، ۶ هشدار نارنجی، دو هشدار وقوع باد شدید و بیش از ۱۰ اعلام آماده‌باش و اعلام هشدارهای فاصله گرفتن مردم از رودخانه‌ها را داشته‌ایم و همه این اقدامات برای پیشگیری از وقوع حوادث ناگوار است.

او با بیان اینکه مدیریت بحران استانداری تهران طی مرداد ماه نزدیک به ۳۰۰ اقدام در حوزه پیشگیری، آمادگی و مقابله با بحران را داشته، ادامه داد: یکی از اقدامات مهم این اداره کل فراهم کردن مقدمات برگزاری طرح «توانمندسازی ستادهای شهرستانی مدیریت بحران» است که اطلاع‌رسانی در این زمینه صورت گرفته و جزئیات بیشتر نیز اطلاع رسانی خواهد شد.

یزدی مهر با تاکید بر افزایش روحیه مدیریتی و تصمیم گیری‌های صحیح و به هنگام در حوزه ستادهای بحران استان تهران عنوان داشت: همه تلاش اداره کل مدیریت بحران بر این است که ستادهای بحران به یک نقطه قابل قبول از جهت آمادگی با حوادث و بحران‌ها برسند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران به پاسخگویی به بیش از ۲۰۰ مکاتبه توسط اداره کل مدیریت بحران استان طی مردادماه ۱۴۰۱ اشاره کرد و بیان داشت: بیش از ۱۵۰ اقدام مؤثر توسط ستادهای مدیریت بحران استان تهران در سیل مرداد ماه صورت گرفته است./ایرنا

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.