رابطه بین انبوه‌سازان و بدنه شهرداری نباید به سمت پرداخت رشوه و زیرمیزی برود

داود گودرزی رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران با جمعی از انبوه‌سازان دیدار و گفت‌و‌گو کرد

در این دیدار پیرامون برخی مسائل و دلایل بروز تخلفات و چالش‌های پیش روی انبوه‌سازان بحث شد.

به گزارش شهروند آنلاین؛ در جریان این دیدار رئیس سازمان بازرسی شهرداری با بیان اینکه دست همه کسانی را که در پی آبادانی تهران و رفاه شهروندان از طرق قانونی هستند می‌فشاریم، افزود: در طرح تفصیلی جدید تهران نکات و دغدغه‌های مردم و سازنده‌ها را تا جایی که با اصول اساسی شهرسازی در تضاد نباشد لحاظ می‌کنیم.

داود گودرزی در ادامه گفت: سازندگان مسکن اقداماتی که به صورت قانونی انجام می‌دهند ولی دچار دست‌اندازهای بروکراسی شهرداری‌ می‌شوند را به ما بگویند. رابطه بین انبوه‌سازان و بدنه شهرداری نباید به سمت پرداخت رشوه و زیرمیزی برود.

رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران با تاکید بر اینکه با کوتاه کردن فرایند صدور پروانه و شفاف‌سازی آن زمینه‌های مفسده‌آمیز را کم می‌کنیم، ادامه داد: در بافت فرسوده و مناطق جنوبی تهران مشوق‌های خوبی برای سازندگان و مالکان پیش‌بینی کرده‌ایم.

در ادامه نشست صمیمی بین رئیس بازرسی شهرداری تهران و انبوه‌سازان تهران، این گروه با طرح این مسئله که طرح تفصیلی کنونی تهران خیلی جواب نمی‌دهد و نواقصی دارد، افزودند: زمان طولانی صدور پروانه و مراحل بعدی از جمله بازدیدها و اعلام نظرها علاوه بر ضرر مالی زمینه تخلف را فراهم می‌کند. انبوه سازان تهران تاکید داشتند یک جاهایی مجبور هستیم بین قوانین شهرداری و ذائقه شهروندان، دومی را انتخاب کنیم که مجبور به تخلف می‌شویم.

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.