اسکان اضطراری زائران اربعین در همدان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان گفت:یک هزار و ۳۱۴ زائر اربعین شب گذشته در پایگاه‌های امداد جاده‌ای هلال احمر و مساجد این استان اسکان داده شدند.

به گزارش شهروند آنلاین،علی سنجربگی گفت :همچنین چهار هزار تخته پتو نیز برای استفاده و اسکان مسافران در طول مسیر‌های ارتباطی استان، ارسال شده است.

او افزود : با اعلام تیم‌های هلال احمر مبنی بر اسکان اضطراری زائران اربعین، یک هزار و ۳۱۴ تخته پتو به مکان‌های موردنظر اسکان این افراد ارسال شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان تصریح کرد: هفت دستگاه تانکر آبرسانی نیز در محل‌های تردد زائران اربعین حسینی در سطح استان برای استفاده مستقر شده است.

سنجربگی تاکید کرد : در همین ارتباط ۲۴ هزار بطری آب آشامیدنی و شش چشمه سرویس بهداشتی سیار نیز از سوی جمعیت هلال احمر استان همدان به مرز مهران ارسال شده است.

او گفت: از سوی دیگر ۳۴ عضو داوطلب جمعیت هلال احمر استان با ۲ دستگاه آمبولانس برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی به کشور عراق و یک تیم امدادی با یک دستگاه آمبولانس نیز به مرز باشماق اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان افزود : ۱۷ پایگاه ثابت و سیار هلال احمر استان برای ارائه خدمات امدادی به زائران اربعین حسینی در آماده باش کامل هستند.

سنجربگی تاکید کرد: تیم‌های واکنش سریع هلال احمر استان همدان نیز در میدان کربلا، ۲ راهی صالح آباد و گردنه اسدآباد (موکب شهید قهاری سعید) مستقر شده اند./واحد مرکزی خبر

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.