خاتمی:شیطنت‌ دشمنان،در آینده روشن انقلاب خللی ایجاد نمی کند

آیت الله سید احمد خاتمی در نماز جمعه تهران که با حضور امت مومن و انقلابی در دانشگاه تهران برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای امنیت کشور گفت: آینده انقلاب روشن‌تر از گذشته است و شیطنت‌های دشمنان هیچ خللی در آینده انقلاب ایجاد نخواهد کرد.

به گزارش شهروند آنلاین، آیت الله سید احمد خاتمی، خطیب نماز جمعه امروز تهران با گرامیداشت، یاد و خاطره شهید حاج آقا مصطفی خمینی را به مناسبت سالروز شهادت او که در اول آبان سال ۵۶ به شهادت رسید گفت: مجالس بزرگداشت ایشان جرقه انقلاب در دوره اخیر بود.

او همچنین یاد و خاطره آیت الله مهدوی کنی را که در مهرماه ۱۳۹۳ دار فانی را وداع گفت گرامی داشت.

آیت الله سید احمد خاتمی با اشاره به حوادثی که در طول یک هفته اخیر در کشور رخ داد و اغتشاشات پیش آمده گفت: به یاری خدا وزیر کشور اعلام کردند که اغتشاشات در کشور به پایان رسیده است.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با اشاره به اغتشاشات فتنه ادوار مختلف در کشور در سال‌های ۷۸، ۸۸، ۹۸ و اغتشاشات مربوط به بنزین و اغتشاشات ۱۴۰۱ گفت: دشمنان ایران خواب‌های فراوانی برای ملت ایران دیده بودند که همه این خواب‌ها آشفته شد و به هیچ یک از اهدافی که آنها می‌خواستند و داشتند نرسیدند.

خاتمی با اشاره به این که هر زمانی که دشمنان علیه انقلاب آتشی به پا کردند، خدا آن آتش را خاموش کرد تصریح کرد: تا زمان که ما پای دین و انقلاب مان هستیم این شیطنت‌ها و جنایات دشمنان علیه ملت ایران ادامه دارد.

خطیب موقت نماز جمعه تهران افزود: تا زمانی که ما با افتخار می‌گوییم پرچم ما پرچم الله اکبر است این شیطنت‌ها از سوی دشمنان ادامه دارد.

آیت الله خاتمی همچنین با تاکید بر آینده روشن انقلاب اسلامی و ماندگاری آن گفت: این اراده خداست که دین حق در اسلام ناب محمدی که تجلی یافته در مکتب اهل بیت است، جهانگیر شود و دشمنان چه بخواهند و چه نخواهند، مهدی (عج) خواهد آمد.

خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: آینده انقلاب هم روشن‌تر از گذشته است و این شیطنت‌ها هیچ خللی در آینده انقلاب نخواهد داشت.

آیت الله خاتمی در ادامه خطبه دوم آمادگی سیاسی، آمادگی فرهنگی، امنیتی و اقتصادی را شیوه‌های مقابله با بروز شیطنت‌ها و فتنه‌های دشمنان در کشور ذکر کرد و گفت: مقاومت از ویژگی‌هایی است که امت اسلام باید در مقابل شیطنت‌های دشمنان داشته باشند و این و ملت ایران نه تنها در مقابل این توطئه‌ها خسته نشده بلکه خستگی را خسته خواهد کرد.

خطیب موقت نماز جمعه تهران افزود: صبر، مقاومت، تقوی و نگاه داشتن حریم برای خدا سبب می‌شود که تمام توطئه‌ها ناکام بماند.

آیت الله خاتمی گفت: قوی شدن در مقابل دشمنان از دیگر عناصری است که می‌تواند در مقابل شیطنت‌ها و توطئه‌ها پیروزی را به مردم و کشور به ارمغان بیاورد، نظام راهبردی ما بازدارندگی است و در طول این ۴۳ سال انقلاب و ما به هیچ کشوری هجمه نکرده و نخواهیم کرد، بلکه از خودمان دفاع می‌کنیم.

خطیب موقت نماز جمعه تهران در ادامه با اشاره به این که طی یک ماه گذشته در اغتشاشاتی که در کشور صورت گرفت به مثابه جنگ احزاب در زمان پیامبر اکرم (ص) بود گفت: در جنگ احزاب کفار قریش متحد شده بودند با یهود بنی قریظه که نظام اسلامی را قیچی کنند و در این یک ماه گذشته نیز ما شاهد این احزاب همانند آمریکا و رژیم صهیونیستی و رژیم‌های مرتجع نوکر آمریکا در منطقه، سلطنت طلب‌ها، منافقین آدم کش بودیم که برای نابودی کشور متحد شده بودند و به بچه‌های فریب خورده گفته بودند که اگر یک هفته در خیابان‌ها باشید نظام سقوط خواهد کرد، اما شتر در خواب بیند پنبه دانه.

خاتمی در ادامه با اشاره به نظام اسلامی ما روز به روز در حال پیشرفت است گفت: آمریکا که وضعیت افتضاحش را دنیا می‌داند و تا توانستند در این یک ماهه در اختیار اغتشاشگران قرار داد و همین امر دلیلی است بر اینکه شعار مرگ بر آمریکا از زبان مردم نیافتد.

خطیب موقت نماز جمعه تهران در ادامه با اشاره به شهادت تعدادی از عزیزان حافظ امنیت کشور در اغتشاشات اخیر از سوی اغتشاشگران گفت: این عزیزان با نثار خون خود نشان دادند که نظام جمهوری اسلامی همچنان با نشاط است و آنهایی که در راه خدا کشته شدند اعمال شان از بین رفتنی نیست.

آیت الله سید احمد خاتمی در ادامه خطبه دوم نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به اینکه عمال آمریکا در این اغتشاشات حافظان امنیت جامعه را به شهادت رسانده اند گفت: ما پای علم این نظام و انقلاب تا آخرین نفر و قطره خون مان ایستاده ایم.

سید احمد خاتمی خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: در طول این یک ماه ۴ خط از سوی دشمنان برای نابودی کشور دنبال شد که خط اول آن، خط وحشی گری، مسجدسوزی، قرآن سوزی و حجاب را از سر زن مسلمان برداشتن بود و زیر تیغ قراردادن ماموران امنیت بود، این وحشی گری‌ها را از اول انقلاب تاکنون فقط منافقین داشتند که در این اغتشاشات مشخص شد که این‌ها نفر دوم این جنایات هستند.

آیت الله سید احمد خاتمی با اشاره به اینکه دشمن در این اغتشاشات خط ناامن نشان دادن کشور را در پیش گرفته بود افزود: دشمن همچنین خط بی اعتمادی به مسئولین را جزو برنامه خود قرار داده بود و می‌خواست این سرمایه اعتماد مردم به مسئولین را از بین ببرد و در خط دیگر سعی داشتند که کشته سازی را به دروغ ترویج کنند که فتنه‌های آن‌ها برآب شد.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه دشمن برخی حوادث در کشور مانند بیماری و خودکشی را به موضوع اغتشاشات ارتباط می‌دهد و سعی دارد به دروغ افکار عمومی را منحرف سازد، گفت: به حمدالله این خطوط دشمنان در اتهام به نظام بی ثمر است.

خطیب موقت نماز جمعه تهران در پایان خطبه دوم خطاب به جوانان و نوجوانان که امید آینده کشور هستند، گفت: فتنه فضا را برای شما‌ها غبارآلود می‌کند و بدانید که چراغ این راه ولایت است و ببینید که ولایت کجا ایستاده است و شما هم همان جا بایستید چرا که این راه، راه نجات است و این شعار، شعار قرآنی و روایی است که ما همه سرباز تواییم خامنه‌ای گوش به فرمان تواییم خامنه ای./واحد مرکزی خبر

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.