مخبر از مجروحان حادثه تروریستی شیراز عیادت کرد

معاون اول رئیس‌جمهور در جریان سفر به شیراز که برای اطلاع از روند بررسی ابعاد حادثه تر‌وریستی در حرم شاهچراغ (ع) انجام شده، با حضور در بیمارستان محل بستری مجروحان حادثه تروریستی، از مجروحان و مصدومان این حادثه عیادت کرد

به گزارش شهروند آنلاین؛ محمدمخبر معاون اول رئیس‌جمهور به منظور بررسی و اطلاع از روند پیگیری ابعاد عملیات تروریستی در حرم مطهر احمد بن‌ موسی (علیه‌السلام) دقایقی پیش وارد فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب شیراز شد.

وی عصر امروز (پنجشنبه پنجم آبان) در بدو ورود به فرودگاه شیراز با توضیحات استاندار و‌ سایر مسئولان استانی، در جریان آخرین وضعیت مجروحان حادثه تروریستی روز گذشته قرار گرفت.

مخبر همچنین با قرائت فاتحه به پیکر شهید سید فریدالدین معصومی از شهدای حادثه تروریستی روز گذشته حرم شاهچراغ (ع) و همچنین مقام شامخ همه شهدای اسلام و انقلاب ادای احترام کرد.

مخبر همچنین در جریان سفر به شیراز با حضور در بیمارستان محل بستری مجروحان حادثه تروریستی، از مجروحان و مصدومان این حادثه عیادت کرد و ضمن گفتگو با پزشکان و کادر درمان بیمارستان، در جریان آخرین وضعیت سلامت مجروحان این حادثه و روند درمان آنها قرار گرفت و دستورات لازم را برای رسیدگی به مجروحان صادر کرد.

وی همچنین با خانواده‌های مجروحان حادثه تروریستی نیز دیدار و گفتگو کرد و ضمن ابراز همدردی با آنان، بر اهتمام دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی برای برخورد با عوامل و حامیان عملیات تروریستی تاکید کرد.

معاون اول رئیس‌جمهور همچنین با حضور در حرم احمد بن موسی علیه السلام، ضمن استماع گزارش های مسئولان مربوطه در خصوص نحوه عملیات تروریستی روز‌ گذشته، با حضور در مقتل شهدای شاهچراغ، همراه با مردم شیراز و خدام حرم به عزاداری پرداخت و بعد از آن در نماز جماعت شرکت کرد./فارس

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.