اتهام تبانی به استقلال و گلر جنجالی‌اش!

باشگاه تراکتور در بیانیه‌ای شائبه تبانی رشید مظاهری با استقلال را در جام حذفی مطرح کرده است

ماجراهای رشید مظاهری و باشگاه تراکتور تبریز وارد فاز جدیدی شده است؛ شکایت دو طرف از یکدیگر کم بود، حالا پای باشگاه استقلال هم وسط آمده و مسئولان باشگاه تبریزی به این تیم و دروازه‌بان جدیدش اتهام تبانی زده‌اند!

ماجرا از جایی شروع شد که رشید مظاهری با اعتقاد به این موضوع که قراردادش با تراکتور تبریز یکساله بوده به عنوان بازیکن آزاد به استقلال پیوسته و همین حالا نیز در تمرینات آبی های پایتخت حضور دارد. بعد از این موضوع باشگاه تراکتور رسما از این دروازه بان شکایت کرد. تراکتوری ها اعتقاد داشتند که قرارداد مظاهری با باشگاه شان 3 ساله بوده و او باید در این تیم به کارش ادامه می‌داده و از قرارداد تخطی کرده است.

گفته می شود مسئولان استقلال قصد دارند ضمن انتشار یک اطلاعیه از مراجع قضایی نیز شکایت رسمی خود از تراکتور را به خاطر اتهام تبانی مطرح کنند.

با به جریان افتادن پرونده شکایت تراکتور از مظاهری در کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال این دروازه بان یک موضوع جدید را مطرح کرد. اینبار مظاهری با شکایت از تراکتوری ها مدعی شد که مسئولان این باشگاه در قراردادش دست برده اند و برای سال های دوم و سوم نیز مطالبی را اضافه کرده اند.مظاهری با اعلام این مساله که دست خط ابتدایی قرارداد که یکساله بوده با مبالغ مالی و سایر موضوعات اضافه شده برای سال های دوم و سوم متفاوت است شکایتش را اعلام کرد.

از این رو با پیچیده شدن پرونده کمیته تعیین وضعیت آن را به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارجاع داد. بررسی اعضای کمیته انضباطی مدت ها است شروع شده است. حتی پای کارشناس خط به موضوع باز شدن و اینکه سال های دوم و سوم با دست خط متفاوتی به آن اضافه شده به تایید رسیده است، اما مساله اینجا است که تراکتوری ها چنین موضوعی را قبول ندارند.

در جلساتی که مدیران تراکتور با اعضای کمیته انضباطی داشته اند، اعلام کردند رشید مظاهری وقتی قراردادش را امضا کرده خودش از مسئولان باشگاه خواسته قبل از ثبت آن در سازمان لیگ موارد مربوط به سال های دوم و سوم را نیز اضافه کنند. به همین خاطر چالش میان باشگاه تراکتور و مظاهری ادامه دارد و از طرفی کمیته انضباطی باید تصمیمی جدی در این باره بگیرد.

در چنین شرایطی باشگاه تراکتور صبح امروز در اعتراض به مسائل پیش آمده پیرامون رشید مظاهری و جدایی اش از این تیم و حضور در استقلال بیانیه ای صادر کرد. در این بیانیه مسائلی عنوان شده که عجیب به نظر می رسد. تراکتوری ها طی بیانیه خود اتهام تبانی به مظاهری زدند و نوشتند: «جناب آقای رشید مظاهری دروازه‌بان این باشگاه در فصل ۹۸- ۹۹ با رفتار  غیرحرفه‌ای پیش از پایان فصل با عدم حضور در تمرین مورخه‌ی سوم شهریورماه سال جاری و به تبع آن عدم حضور در اردوی پیش از بازی نیمه‌نهایی جام حذفی تراکتور و نفت مسجدسلیمان، علنا با رفتار خود شائبه تبانی به نفع رقبای این تیم یعنی تیم‌های استقلال و پرسپولیس را در ذهن تداعی کرد. عقد قرارداد مظاهری با تیم استقلال بلافاصله پس از پایان فصل شائبه تبانی را بیش از پیش به ذهن متبادر کرده و وجود دلایل پشت‌پرده را در ذهن همگی ایجاد کرد».

این بیانیه و نکاتی که درباره شائبه تبانی مظاهری و استقلال ایجاد کرده، واکنش های مختلفی در فضای مجازی داشته است. بسیاری از طرفداران استقلال بیانیه تراکتور را محکوم کردند اما هنوز هیچ کدام از مسئولان باشگاه استقلال واکنشی به موضوع نداشتند و سیاست سکوت را در پیش گرفتند. در این شرایط اما گفته می شود مسئولان استقلال قصد دارند ضمن انتشار یک اطلاعیه از مراجع قضایی نیز شکایت رسمی خود از تراکتور را به خاطر اتهام تبانی مطرح کنند. آبی ها احتمالا طی یکی دو روز آینده به کمیته شکایت می کنند.

از سوی دیگر وکیل مظاهری نیز رسما اعلام کرده از باشگاه تراکتور به خاطر اتهامات غیراخلاقی و واهی به کمیته انضباطی، کنفدراسیون فوتبال آسیا و فدراسیون جهانی فوتبال شکایت خواهند کرد! و باید دید سرنوشت این جدل رسانه ای چه خواهد شد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.