ثبت روزانه ۲ هزار تصادف در سطح شهر تهران

سردار محمدحسین حمیدی فرمانده پلیس راهور تهران از ثبت روزانه ۲ هزار تصادف در سطح شهر تهران خبر داد

به گزارش شهروند آنلاین؛ فرمانده پلیس راهور تهران از ثبت روزانه ۲ هزار تصادف در سطح شهر تهران خبر داد.

سردار محمدحسین حمیدی در مراسم آغاز طرح زمستانه مشترک شهرداری تهران و پلیس راهور که صبح امروز با حضور حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران و محمد عزیزی مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران، شهرداران مناطق و برخی از مدیران شهری در محل پارک پردیسان برگزار شد، اظهار کرد: شهر تهران جمعیت ساکن و متغیر ۱۳ میلیونی را دارد و همچنین روزانه ۲۰ میلیون سفر در شهر تهران ثبت می‌شود که این میزان سفر به دلیل تمرکز بخش‌های آموزش، بهداشت، اقتصاد و … در شهر است و در واقع خدمت‌رسانی در پایتخت سخت و دشوار است.

وی با اشاره به اینکه در شرایط عادی نیز وضعیت ترافیک در پایتخت سنگین است، افزود: قطعا با بارش برف و باران شرایط ترافیکی بحرانی می‌شود.

فرمانده پلیس راهور تهران با اشاره به همکاری پلیس راهور و شهرداری تهران جهت کاهش بار ترافیکی در تهران گفت: در این حوزه نیز باید مردم ما را همیاری کنند.

سردار حمیدی با اشاره به اینکه نزدیک به ۴۰ هزار نیروی خدماتی و پلیس راهور آمادگی‌های لازم را برای بارش‌های برف و باران خواهند داشت، تصریح کرد: ان‌شاءالله با همکاری مشترک دستگاه‌ها و البته مردم امسال شاهد مشکلات کمتری در مواقع برف و باران باشیم.

وی در پایان با اشاره به اینکه روزانه ۲ هزار تصادف در سطح شهر تهران ثبت شده است، گفت: امیدواریم امسال مشمول رحمت الهی باشیم اگرچه بارش برف و باران برای ما و همکاران ما در شهرداری باعث مضاعف شدن کارمان خواهد شد، اما امیدواریم امسال شاهد برف و باران باشیم و بحران خشکسالی و بی‌آبی را پشت سر بگذاریم./تسنیم

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.