رخنه پلیس در اتاق‌های قیمت‌گذاری طلا و ارز

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: در یک ماه اخیر ۱۱ میلیون واحد انواع ارز به صورت فیزیکی از شبکه اخلالگران اقتصادی کشف و ضبط شد.

به گزارش شهروند آنلاین؛ «سرهنگ هدایت بهرامی» افزود: در این مدت ۸۸ نفر از اعضای اتاق‌های قیمت‌گذاری دلار و طلای فردایی، اصناف غیرمجاز و دلالان ارزی شناسایی و دستگیر شدند و ۱۱ میلیون واحد انواع ارز به صورت فیزیکی از این شبکه اخلالگران اقتصادی کشف و ضبط شد.

او اظهار داشت: مقابله با اخلالگران ارزی که به صورت غیرمجاز در اتاق‌های معاملات فردایی فعالیت دارند در دستور کار جدی «فاتب» قرار دارد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تصریح کرد: در ۸ماهه نخست امسال ۱۶۳ نفر از اخلالگران ارزی در قالب اتاق‌های قیمت‌گذاری فردایی، صنوف غیرمجاز و دلالان ارزی شناسایی و دستگیر شدند.

او ادامه داد: مقابله با اخلالگران ارزی که به صورت غیرمجاز در اتاق‌های معاملات فردایی فعالیت دارند در دستور کار جدی «فاتب» قرار دارد.

سرهنگ بهرامی تاکید کرد: بر اساس مصوبات سران قوا، افرادی که در این اتاق‌های قیمت‌گذاری طلا و ارز ورود می‌کنند مجرم بوده و تحت رصد پلیس قرار دارند. ضمن اینکه با همکاری مراجع قضایی با این افراد برخورد قاطع و جدی خواهد شد./ایرنا

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.