کلاهبرداری ۶۰ میلیاردی از ۶۰ نفر در تهران

جانشین فرمانده انتظامی شرق استان تهران از دستگیری یک نفر که اقدام به کلاهبرداری به مبلغ ۶۰۰ میلیارد از ۶۰ نفر در شهر تهران کرده بود،خبر داد.

به گزارش شهروند آنلاین، سرهنگ شهرام امیریان اظهار داشت: در پی دریافت نیابت قضائی از شهر تهران مبنی بر مخفی شدن فردی کلاهبردار در شهرستان پردیس بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار مأموران پلیس کلانتری ۱۴ فاز یازده شهرستان قرار گرفت.

او با اشاره به اینکه مأموران کلانتری با انجام اقدامات پلیسی موفق شدند فرد مورد نظر و مخفیگاه او در فاز ۱۱ را شناسایی کنند، افزود: متهم در عملیات اطلاعاتی، عملیاتی و غافلگیرانه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان تهران با بیان اینکه متهم از طریق کلاهبرداری و استفاده چک بلامحل به مبلغ ۶۰۰ میلیارد ریال (۲۰۰ میلیارد ریال در پردیس و ۴۰۰ میلیارد ریال در تهران) از ۶۰ نفر کلاهبرداری کرده بود دستگیر و پس از تکمیل پرونده برای طی مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل شد.

سرهنگ امیریان خاطرنشان کرد: پلیس با جدیت در مقابل مخلان نظم و امنیت ایستاده و هرگز اجازه نخواهد داد تا امنیت و آرامش جامعه مختل و از شهروندان نیز انتظار می‌رود تا ضمن توجه به هشدار‌ها و توصیه‌های پلیس،در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند./واحد مرکزی خبر

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.