امدادرسانی به ۳۳۰۰ متاثر از برف، کولاک و آبگرفتگی در ۱۲ استان/ اقلام امدادی و زیستی میان حادثه‌دیدگان توزیع شد

رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر:

رئیس سازمان امدادونجات با اشاره به پایان عملیات امدادرسانی در سوانح جوی کشور گفت: در سه روز گذشته به بیش از ۳۳۰۰ هموطن متاثر از برف و کولاک و آبگرفتگی در ۱۲ استان کشور امدادرسانی شد

به گزارش شهروند آنلاین؛ مهدی ولی‌پور گفت: از روز پنجم تا ساعت ۶ صبح امروز هشتم دی‌ماه، عملیات‌ امداد و نجات در حوادث جوی ۱۲ استان شامل ۲۳ شهرستان و ۳۷ منطقه کشور که متاثر از برف و کولاک و آبگرفتگی بودند انجام شد و در جریان آن امدادگران  توانستند به ۳۳۴۴ هموطن حادثه‌دیده امدادرسانی کنند.

ولی‌پور افزود: در سه روز گذشته ۸۳ حادثه‌دیده اسکان اضطراری داده شدند و همچنین ۱۸ نفر به منطقه امن و یک نفر به مرکز درمانی منتقل شد.

به گفته رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر در این باره زمانی ۲۰۵ امدادگر و نجاتگر هلال‌احمر در قالب ۵۵ تیم امدادی در حال خدمت رسانی به حادثه‌دیدگان بودند و ۳۳ خودرو را از برف رهاسازی کرده و آبگرفتگی در ۱۰ واحد مسکونی را نیز تخلیه کردند.

ولی پور از توزیع ۱۷ دستگاه چادر در بین حادثه دیدگان خبر داد و افزود: در این روزها ۴ هزار و ۷۷۲ کیلوگرم نایلون، ۱۰۹ تخته پتو،  ۱۰۰ تخته موکت، ۳۸ شعله والور، ۱۶۰ بسته غذایی، ۸۰کیلوگرم برنج، ۲۱۱ قوطی کنسروجات میان متاثرین توزیع شد.

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.