کاش فتح‌الله‌زاده مصاحبه نمی‌کرد!

اشتباه‌های عجیب روی آنتن زنده

مدیرعامل استقلال روزهای سختی در پیش دارد. او به منابع مالی زیادی نیاز دارد تا بدهی سنگین به استراماچونی و برخی بدهی‌های خارجی دیگر را بپردازد.

به گزارش خبرنگار شهروندآنلاین، مصاحبه تلویزیونی علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل استقلال، با محمدحسین میثاقی در برنامه فوتبال برتر انبوهی از حواشی برای باشگاه آبی‌پوش پایتخت ایجاد کرده است. فتح‌الله‌زاده در این مصاحبه سعی کرد حملات تند و بی‌سابقه‌ای علیه مصطفی آجورلو، مدیرعامل پیشین باشگاه خود انجام بدهد، اما در لابه‌لای صحبت‌هایش موضوعاتی را بیان کرد که برخی از آنها صحیح نبود و البته دلخوری‌هایی هم پدید آمد.

اولین نفری که به مدیرعامل استقلال اعتراض کرد، سیدحسین حسینی، کاپیتان آبی‌پوشان، بود. فتح‌الله‌زاده در مصاحبه‌ خود اعلام کرد یک بازیکن بابت طلبش به باشگاه نوتیس (اخطار) داده و خواهان دریافت پول شده است. مجری برنامه طوری وانمود کرد که منظور او حسینی است و مدیرعامل نیز این موضوع را تکذیب نکرد. همین امر سبب شد تا حسینی در اینستاگرامش ضمن تکذیب دادن نوتیس به باشگاه، دلخوری‌اش را نشان بدهد. البته فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه استقلال اعلام کرد منظور او حسینی نبوده!

مدیرعامل استقلال همچنین در ادعایی عجیب اعلام کرد مبلغ مورد تفاهم استقلال با باشگاه شباب الاهلی برای انتقال قرضی مهدی قایدی یک‌میلیون و 200هزار دلار بوده و روی این عدد تأکید زیادی هم داشت. بعد مشخص شد که او قصد داشته بگوید عدد انتقال یک‌میلیون و 200هزار درهم بوده و دچار اشتباه شده است!

فتح‌الله‌زاده در این گفت‌وگو در بیان برخی واژه‌های انگلیسی نیز به اشتباه افتاد. استفاده از لفظ «شیلین‌کیت» به جای «کلین‌شیت» یا «متاورش» و «متاولش» به جای «متاورس» هم ازجمله مواردی است که در شبکه‌های اجتماعی سوژه شد و دست‌به‌دست ‌چرخید.

مدیرعامل استقلال روزهای سختی در پیش دارد. او به منابع مالی زیادی نیاز دارد تا بدهی سنگین به استراماچونی و برخی بدهی‌های خارجی دیگر را بپردازد تا بتواند با باز کردن پنجره نقل و انتقالات، برای جذب بازیکن جدید اقدام کند.

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.