ال‌کلاسیکو به اصفهان رسید!

شروع نیم‌فصل دوم لیگ‌برتر با مسابقات حساس

تب داغ فوتبال ایران از امروز با شروع نیم فصل دوم آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگارشهروند آنلاین؛ نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال از عصر پنجشنبه شروع می‌شود و شاهد بازی‌های جذابی در پایان هفته جاری خواهیم بود. گل سرسبد بازی‌های این هفته در اصفهان و میان سپاهان و استقلال برگزار می‌شود. مسابقه‌ای که به «ال‌کلاسیکو»ی ایران معروف است.

دو تیم مدعی قهرمانی لیگ‌برتر دور رفت را با رتبه‌های سوم‌وچهارم به پایان رساندند و هر دو 27امتیازی هستند اما سپاهان به لطف خط حمله آتشین خود یک رده بالاتر از آبی‌های پایتخت است. هر دو تیم هم از کادر فنی پرتغالی برخوردارند. در یک سوی میدان ساپینتو همیشه پرجنب‌وجوش روی نیمکت نشسته و سپاهان را مورایس آرام و متین هدایت می‌کند.

بازی رفت دو تیم با برد یک بر صفر سپاهان خاتمه یافت. مهم‌ترین دغدغه استقلالی‌ها مصدومیت حسین حسینی، دروازه‌بان ملی‌پوش است. در سپاهان اما مانوئل فرناندز، بازیکن خوب و پرتغالی به این بازی می‌رسد.

دیگر بازی حساس این هفته را پرسپولیس روز جمعه مقابل ذوب‌آهن اصفهان برگزار می‌کند. شاگردان یحیی گل‌محمدی با وجود مشکلاتی که بعد از رفتن لوکادیا از ایران در خط حمله برایشان پیش آمد، اما توانستند با اقتدار عنوان قهرمانی نیم‌فصل را به‌دست آورند و حالا به هیچ عنوان دوست ندارند صدرجدول لیگ را از دست بدهند. آنها اما حریف خطرناکی مثل ذوب‌آهن را در پیش دارند. تیمی که با هدایت مهدی تارتار، هافبک سابق پرسپولیس، فوتبالی کاملا تدافعی را به نمایش می‌گذارد و گل زدن به آن بسیار دشوار است.

برنامه کامل رقابت‌های هفته شانزدهم لیگ‌برتر به شرح ذیل است:

پنجشنبه 29دی: مس رفسنجان- نساجی(ساعت 15)/ ملوان- پیکان (ساعت 15)/ سپاهان- استقلال (ساعت 16:30)

جمعه 30دی: مس کرمان- نفت مسجدسلیمان(ساعت 15)/ پرسپولیس- ذوب‌آهن(ساعت 16:30)/ نفت آبادان- فولاد(ساعت 17:30)

شنبه یک بهمن: تراکتور- گل‌گهر (ساعت 15)/ هوادار- آلومینیوم (ساعت 15)

//اتمام پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.