جمع‌بندی طرح‌های توسعه‌ای وسرمایه‌گذاری خراسان جنوبی با حضور مخبر

جلسه بررسی و جمع‌بندی موضوعات و طرح‌های سفر رئیس‌جمهوری به استان خراسان جنوبی ظهر امروز یکشنبه به ریاست معاون اول رئیس‌جمهوری برگزار و در مورد طرح‌های توسعه و سرمایه‌گذاری این سفر بحث، بررسی و تصمیم گیری شد.

به گزارش شهروند آنلاین،در این جلسه که معاون اجرایی رئیس‌جمهوری، وزاری نفت، علوم، تحقیقات و فناوری، امور اقتصادی و دارایی، جهاد کشاورزی، معاون رئیس‌جمهوری در امور زنان و خانواده، استاندار خراسان جنوبی و مسئولان دستگاه اجرایی و مقامات ارشد استانی حضور داشتند، چگونگی پیشرفت و پیگیری مصوبات دور اول سفر رئیس‌جمهوری به این استان بررسی شد.

در ادامه این جلسه نیز در خصوص مصوبات جدید عمرانی، زیرساختی و و توسعه‌ای استان خراسان جنوبی در زمینه‌های زیربنایی، بهداشت و درمان، روستاهای مرزنشین، آموزشی و دانشگاهی، کشاورزی و دامداری، آبخیزداری، مالیاتی، سرمایه‌گذاری، اشتغالزایی و معیشت مرزنشینان و بازارچه‌های مرزی تصميمات لازم اتخاذ شد.

همچنین در این جلسه مقرر شد تا در سفرهای استانی دولت در راستای طرح‌ها و برنامه‌های معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور با همکاری میان دستگاهی با وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی و دولتی، تسهیلات اعتباری و منابع عمرانی و زیربنایی در حوزه روستاها و مناطق محروم در سرتاسر کشور نیز بررسی و اجرایی شود./

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.