توقف پرسپولیس لیگ را جذاب کرد

سپاهان به صدر رسید

توقف پرسپولیس و پیروزی سپاهان در دیدارهای روز نخست هفته هجدهم، لیگ برتر فوتبال را جذاب‌تر کرد.

به گزارش خبرنگار شهروند آنلاین، هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال در حالی بعدازظهر چهارشنبه با انجام چهار دیدار آغاز شد که در مهم‌ترین دیدارها، سپاهان و گل‌گهر که به ترتیب در رتبه دوم و سوم جدول قرار داشتند، در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند. در دیگر دیدار حساس هفته، پرسپولیس صدرنشین در مقابل چشمان هوادارانش در ورزشگاه آزادی به مصاف گل‌گهر رده هفتمی رفت. شاگردان مورایس در تیم سپاهان که برای رسیدن به صدر جدول امید زیادی به لغزش پرسپولیس داشتند، در وهله اول باید در این دیدار حساس از سد شاگردان امیر قلعه‌نویی می‌گذشتند که در پایان نیز با کسب پیروزی چهار بر یک در این دیدار آن هم درحالی که از اواخر نیمه نخست 10 نفره شده بودند و با توجه به توقف پرسپولیس، به صدر جدول مسابقات صعود کردند.

پرسپولیس که با کسب نتایج خوب در هفته‌های پایانی نیم‌فصل نخست، اختلاف امتیاز مناسبی با دیگر تیم‌های مدعی ایجاد کرده بود، برای دومین هفته پیاپی در کسب پیروزی ناکام بود و بعد از شکست پرحرف و حدیث در هفته گذشته مقابل فولاد، در این هفته نیز برابر آلومینیوم رده هفتمی ناکام ماند. سرخپوشان که در نیمه نخست با اخراج بیرانوند 10 نفره شده بودند، در این دیدار خانگی در طول 97 دقیقه بازی موفق به گشودن دروازه آلومینیوم نشدند و با توقف در این دیدار به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به سپاهان به رتبه دوم جدول سقوط کردند.

دیگر دیدار جذاب این هفته بین دو تیم فولاد و تراکتور در ورزشگاه یادگار امام شهر تبریز انجام شد که در نهایت، این تراکتور بود که در دقیقه 100 مسابقه با ضربه بی‌نقص هادی محمدی دروازه فولاد را باز کرد تا با 29 امتیاز به رتبه پنجم جدول صعود کند.  در روز نخست این هفته از رقابت‌های لیگ برتر، ملوان نیز در ورزشگاه سیروس قایقران از نساجی میزبانی می‌کرد که در پایان آن، ملوانی‌ها در یک دیدار کاملا برتر نسبت به حریف خود، موفق شدند توسط سجاد بازگیر دروازه نساجی را باز کنند و با همین تک‌گل برنده میدان شوند.

بعدازظهر امروز، چهار دیدار دیگر از هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال برگزار خواهد شد که در حساس‌ترین دیدار، استقلال و مس کرمان از ساعت 17 در کرمان به مصاف هم خواهند رفت. در دیگر دیدار همزمان، هوادار در آبادان، مهمان صنعت نفت خواهد بود و دو دیدار دیگر نیز از ساعت 15 برگزار می‌شود. در یکی از این دیدارها پیکان در خانه میزبان نفت مسجد سلیمان خواهد بود و در دیگر مسابقه، مس و ذوب آهن در رفسنجان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

//اتمام پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.