خدمات‌رسانی رایگان مترو تهران در ۲۲ بهمن

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از خدمات‌رسانی رایگان به شرکت‌کنندگان در مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن خبر داد.

به گزارش شهروند آنلاین، درستی با بیان اینکه در این روز خدمات‌رسانی در خطوط ۱، ۲، ۳، ۴ و ۷ افزایش می‌یابد افزود: مترو تهران در نظر دارد با کاهش فاصله حرکت قطار‌ها در این روز بهترین خدمات‌رسانی را به شهروندان انجام  دهد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه افزود: در این روز با افزایش اعزام قطار‌ها در خطوط ۱، ۲، ۳، ۴ و ۷ مترو تهران و حومه؛ فاصله حرکت در خط یک و دو از ۷ دقیقه به ۵ دقیقه، در خط سه از ۱۰ دقیقه به ۷ دقیقه، در خط چهار از ۷ دقیقه به ۴ دقیقه و در خط هفت از ۱۴ دقیقه به ۱۲ دقیقه کاهش می‌یابد، ضمن آنکه در صورت نیاز آمادگی برای اعزام قطار‌های فوق‌العاده وجود دارد.

درستی با اشاره به اینکه خدمات مترو از ابتدای صبح روز ۲۲ بهمن تا پایان مراسم راهپیمایی رایگان است گفت: بعد از پایان مراسم نیز پذیرش مسافر در ایستگاه‌هایی که در مسیر راهپیمایی قرار دارند برای بازگشت راه‌پیمایان به مقاصد خود به‌صورت رایگان انجام می‌شود.

یادآور می‌شود طبق روال هرسال و به منظور حفظ نظم و امنیت در برگزاری مراسم روز ۲۲ بهمن، ایستگاه مترو میدان آزادی واقع در خط ۴، تا پایان مراسم بسته خواهد بود./واحد مرکزی خبر

انتهاتی پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.