بازتاب راهپیمایی 22 بهمن در خبرگزاری فرانسه

خبرگزاری فرانسه گزارش داد که ده‌ها هزار ایرانی در تهران و شهرهای دیگر ایران امروز شنبه برای جشن گرفتن چهل و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی به خیابان‌ها آمدند.

به گزارش شهروند آنلاین، این خبرگزاری گزارش داد: برای دو سال گذشته سالگرد سرنگونی شاه مورد حمایت غرب در سال ۱۹۷۹، به علت محدودیت‌های کرونایی عمدتا با حضور وسایل نقلیه و موتورسیکلت‌ها برگزار می‌شد.

به نوشته خبرگزاری فرانسه، اما امسال با وجود سرمای هوا، بسیاری از مردم پرچم به دست با پای پیاده به سمت میدان آزادی در پایتخت حرکت کردند.

این رسانه فرانسوی به نقل از یک خبرنگار خود خبر داد: آنها شعارهایی از جمله «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر انگلیس» و «مرگ بر آل سعود خائن» سر دادند.

همچنین در روایت خبرگزاری فرانسه از جزئیات برگزاری مراسم سالگرد انقلاب اسلامی آمده است که موشک‌های بالستیک “سجیل” و پهپادهای “شاهد ۱۳۶” در اطراف میدان آزادی به نمایش درآمدند.

این رسانه ادامه داد: مردم پلاکاردهایی تحت عنوان «تا آخر ایستاده‌ایم»، «ایران متحد، قوی و استوار» و «ما مطیع رهبریم» را به دست گرفتند.

به گزارش ایرنا، مردم ولایتمدار ایران اسلامی در طلیعه چهل و چهارمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی چون سالهای گذشته با حضوری حماسی و انقلابی در راهپیمایی ۲۲ بهمن یک بار دیگر ثابت کردند که همچنان پای آرمان‌ها و ارزش های نظام و انقلاب ایستاده‌اند.

امسال جشن پیروزی انقلاب اسلامی درحالی برگزار شده که دشمنان انقلاب و نظام تمام تلاش خود را برای ایجاد ناامنی و نا آرامی بکار بسته‌اند اما درایت رهبر معظم انقلاب و ایستادگی مردم پای ارزشهای نظام دسیسه‌های آنها را همچون گذشته نقش بر آب کرده است.

هزاران نفر از عاشقان انقلاب اسلامی از پیر و جوان، زن و مرد امروز در جشن پرشکوه انقلاب حضوری حماسی داشتند، مسیرهای تعیین شده راهپیمایی مملواز مردمی بود که مشتاقانه وفاداری خود را به مقام عظمای ولایت نشان دادند.

مردم غیور ایران با دردست داشتن پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ، تصاویری از امام راحل ، رهبر معظم انقلاب اسلامی و سردار سلیمانی با دادن شعارهای انقلابی همچون «مرگ بر آمریکا» ، «مرگ بر اسرائیل » با آرمانهای نظام بیعت مجدد و بر ادامه راه شهدا تاکید کردند./

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.