تثبیت هزینه سفر به عتبات عالیات تا دهم اسفند

ثبت‌نام سفر عتبات در قالب کاروان‌های هوایی و زمینی زیر نظر سازمان حج و زیارت تا دهم اسفند با هزینه ثابت، آغاز شد.

به گزارش شهروند آنلاین، سفر‌های زیارتی به عتبات در ماه اخیر با افزایش حدود ۱۵ درصدی قیمت روبه‌رو بود و زائران برای ثبت‌نام در کاروان‌های زیر نظر سازمان حج و زیارت باید مبلغ بیشتری ازهزینه اعلام شده در اوایل بهمن بپردازند.

اکنون ثبت‌نام در کاروان‌های عتبات تا دهم اسفند آغاز شده است و مشتاقان زیارت عتبات می‌توانند در ماه شعبان و اعیاد شعبانیه به اعتاب مقدسه عراق مشرف شوند.

به نظر می‌رسد از ۱۱ اسفند در آستانه نیمه شعبان، اعزام‌ها با قیمت جدید آغاز شود و در صورت اختصاص پیدا نکردن ارز با قیمت مناسب به این سفرها، هزینه سفر عتبات افزایش یابد.

هزینه سفر عتبات تا ۱۰ اسفند چقدر است؟

هم‌اکنون هزینه سفر عتبات به صورت هوایی از حدود ۱۳ تا ۱۴ میلیون و ۵۰۰ و به صورت زمینی از پنج میلیون و ۴۰۰ هزار تومان تا هشت میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است که تفاوت اصلی هزینه سفر‌ها مربوط به اسکان زائران در عراق است.

همچنین سفر‌های ارزان قیمت عتبات نیز با قیمت ۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان انجام می‌شود که این سفر‌ها زمینی هستند.

با برنامه‌ریزی دفاتر زیارتی، سفر به عتبات بدون نیاز به اخذ ویزا به صورت زمینی و هوایی در حال انجام است و زائران می‌توانند برای سفر به عتبات تا دهم اسفندماه برنامه‌ریزی و ثبت‌نام کنند.

سفر عتبات به مدت یک هفته از سوی دفاتر زیارتی برنامه‌ریزی می‌شود که زائران سه شب در کربلا، سه شب در نجف و یک شب در کاظمین اقامت خواهند داشت و به صورت عبوری به زیارت امامین عسکریین علیهم‌السلام در سامرا نیز مشرف می‌شوند./واحد مرکزی خبر

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.