جزئیات انتشار دود در مترو تهران

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران گفت: روز گذشته در یکی از قطارهای نسل اول خط یک مترو تهران به علت داغ شدن مقاومت سقفی در بالای واگن شماره چهار شاهد انتشار دود بودیم که به سرعت اقدامات لازم انجام شد.

به گزارش شهروند آنلاین، حامد زند روز یکشنبه درباره جزئیات انتشار دود از قطارهای نسل یک روز گذشته در ایستگاه شهید بهشتی گفت: قطار شماره ۱۱۶ در خط یک مترو تهران که یکی از قطارهای قدیمی و از نسل DC است، در ساعت ۱۷:۱۳ در این خط از ایستگاه تجریش به سمت ایستگاه کهریزک در حرکت بود که هنگام ورود به ایستگاه شهید بهشتی به علت داغ شدن مقاومت سقفی در بالای واگن شماره ۴ ، بوی سوختگی متصاعد و دود در فضا منتشر شد.

او افزود: به محض بروز این حادثه مسافران این قطار تخلیه و متصدی سکوی غربی ایستگاه شهید بهشتی بلافاصله پس از مشاهده دود ناشی از جرقه با کپسول آتش‌نشانی آن را اطفا کرد تا سرویس‌دهی در خط از سر گرفته شود. این نقص فنی که در برخی از قطارهای قدیمی رخ می‌دهد مشکلی برای سلامتی و ایمنی مسافران ایجاد نمی‌کند.

رئیس مرکز ارتباطات شرکت بهره‌برداری مترو تهران درباره ایجاد اختلال در یکی از قطارهای خط چهار مترو در صبح امروز (یکشنبه) نیز گفت: وقوع این مورد هم به دلیل اختلال فنی بوده که تلاش شد خیلی سریع مشکل حل شود.

او درباره شایعاتی که درباره برداشته شدن چکش‌های ایمنی از داخل واگن‌ها مطرح شد اظهار کرد: چکش‌های ایمنی برای تعویض و بهسازی برداشته شده بودند که فردا -۱۵ اسفند- به واگن‌ها بازگردانده خواهد شد.

به گزارش ایرنا، ناوگان مترو تهران و حومه در هفت خط و بیش از ۱۴۰ ایستگاه فعال است./

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.