جزئیات ثبت نام طرح‌های خودرویی

گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد: یک میلیون و نهصد هزار متقاضی برای ۱۰ هزار و ۳۰۰ خودرو در طرح فروش فوری ویژه نیمه شعبان ثبت نام کردند.

به گزارش شهروند آنلاین؛ در طرح فروش فوری ایران خودرو ۱۰ هزار و ۳۰۰ خودروی سورن پلاس بنزینی، دناپلاس توربورشارژ اتوماتیک و هایما S۵ و S۷ با موعد تحویل ۹۰ روزه عرضه شد.

این طرح برای سه گروه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، عادی و جایگزینی خودرو‌های فرسوده اجرا شد.

در طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، ۱۴۱ هزار و ۷۷۴ نفر برای ۲۵۰ خودروی هایما اس ۷ ‏‏ و ۴۰ هزار و ۸۶ نفر برای ۴۰۰ خودروی هایما اس ۵ و همچنین ۱۶۵ هزار و ۳۶۶ نفر برای ۲۰۰۰ خودروی سورن پلاس بنزینی و ۱۳۲ هزار و ۹۱۴ نفر نیز برای ۲۵۰۰ خودرو دنا پلاس اتوماتیک ثبت نام کردند. در مجموع ۴۸۰ هزار و ۱۴۰ نفر برای ۵ هزار و ۱۵۰ خودرو ثبت نام کردند.

در فروش عادی ۷۶ هزار و ۸۷۴ نفر برای ۱۵۰ دستگاه هایما اس هفت، ۱۳ هزار و ۵۲۶ نفر برای ۲۴۰ دستگاه هایما اس پنج، ۳۷۶ هزار و ۲۶۱ نفر برای ۱۲۰۰ خودرو سورن پلاس بنزینی و ۴۷۰ هزار و ۵۵۳ نفر برای ۱۵۰۰ خودروی دنا پلاس اتوماتیک و در مجموع ۹۳۷ هزار و ۲۲۲ نفر برای ۳ هزار و ۹۰ خودرو در این طرح شرکت کردند.

در طرح جایگزینی خودرو‌های فرسوده هم ۱۱۰ هزارو ۲۹۷ نفر برای ۱۰۰ خودروی هایما اس هفت پلاس، ۳۳ هزار و ۸۴۷ نفر برای ۱۶۰ دستگاه هایما اس پنج، ۱۸۵ هزار و ۹۵۱ نفر برای ۸۰۰ دستگاه سورن پلاس بنزینی و ۱۵۱ هزار و ۲۴۲ نفر برای ۱۰۰۰ دستگاه دنا پلاس اتوماتیک و در مجموع ۴۸۱ هزار و ۳۳۷ نفر برای ۲ هزار و ۶۰ خودرو طرح جایگزینی خودرو‌های فرسوده ثبت نام کردند.

متقاضیان عادی برای خرید خودرو‌های سورن پلاس بنزینی و دناپلاس توربورشارژ اتوماتیک باید مبلغ ۱۳۰میلیون تومان و برای خرید خودروی خانواده هایما مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان در حساب وکالتی خود ذخیره می‌کردند. متقاضیان جایگزینی خودرو‌های فرسوده و مادران (طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت) برای ثبت نام نیاز به حساب وکالتی نداشتند.

مشتریان نهایی ۲۱ اسفند از طریق قرعه‌کشی با حضور نمایندگان نهاد‌های نظارتی مشخص شدند که به صورت پیامکی و همچنین در سایت ایران خودرو اسامی برندگان اطلاع‌رسانی می‌شود./واحد مرکزی خبر

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.