طرح ملی خدمات بشردوستانه نوروزی هلال‌احمر افتتاح شد

با حضور دبیرکل هلال احمر در ورودی شهر مشهد:

دبیرکل جمعیت هلال احمر بیست و سومین مرحله طرح ملی خدمات بشردوستانه هلال احمر در نوروز 1402 را از ورودی شهر مشهد مقدس افتتاح کرد تا پست‌های خدمات جوانان هلال احمر از امروز تا ۱۵ فروردین در سراسر کشور خدمتگزار مسافران نوروزی باشد

به گزارش شهروند آنلاین؛ عصر امروز پنجشنبه ۲۵ اسفندماه، دبیرکل جمعیت هلال احمر، آغاز بیست‌وسومین طرح ملی خدمات بشردوستانه سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، ویژه نوروز ۱۴۰۲ را اعلام کرد.
این مراسم‌ در ایستگاه استقبال زائر در ورودی شهر مشهد، مقابل دوراهی طوس انجام و همزمان ۴۰۰ پست جوانان هلال‌احمر در سراسر کشور فعال شد.
یعقوب سلیمانی در این مراسم گفت: از مجموع ۱۵۸۰ پست هلال احمر در جاده‌ها و اماکن گردشگری و مذهبی کشور، ۴۰۰ پست به ارائه خدمات اجتماعی و فرهنگی می‌پردازد.

دبیرکل جمعیت هلال احمر افزود: در نوروز امسال در ۲ طرح ملی امداد و نجات نوروزی و خدمات بشردوستانه جوانان هلال احمر، ۶۹ هزار عضو مشارکت دارند که از این تعداد ۵۰ هزار نفر آن در پست‌های جوانان و با ارائه خدمات بشردوستانه برای کودکان، نوجوانان و خانواده‌های آن‌ها به ارائه خدمت می‌پردازند.

سلیمانی گفت: از آنجایی که بسیاری از حوادث جاده‌ای در نزدیکی شهرها رخ می‌دهد، پست‌های خدمات بشردوستانه هلال احمر، اغلب در نزدیکی ورودی شهرها جانمایی شده‌است.

او ادامه داد: ساعت فعالیت پست‌های خدمات بشردوستانه هلال احمر از ۸ صبح تا ۸ شب برنامه ریزی شده اما پست‌های امداد و نجات هلال احمر به طور شبانه روزی فعال هستند./ پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر

//انتهای پیام

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.