مجروح شدن ۲۰ نمازگزار فلسطینی در مسجد الاقصی

منابع رسانه‌ای از مجروح شدن ۲۰ نفر از نمازگزاران فلسطینی در حمله نظامیان اسرائیل به مسجدالاقصی خبر دادند. پلیس اسرائیل همچنین ۴ جوان فلسطینی را در ام الفحم در جریان سرکوب تظاهرات حمایت از مسجد الاقصی بازداشت کرد

به گزارش شهروند آنلاین؛ منابع رسانه‌ای از مجروح شدن ۲۰ نفر از نمازگزاران فلسطینی در حمله نظامیان رژیم اشغالگر به مسجدالاقصی خبر دادند.

به گزارش روزنامه اردنی الغد، در حمله نظامیان صهیونیست به مسجد الاقصی، ۲۰ نمازگزار فلسطینی مجروح شدند.

چهارشنبه شب فلسطینیان در حمایت از مسجد الاقصی در مناطق مختلف فلسطین دست به تظاهرات زدند.

نکته قابل توجه درباره این تظاهرات، قیام اعتراضی فلسطینیان ساکن در اراضی اشغالی ۱۹۴۸ است. حیفا، ام الفحم، باقه غربی از جمله مناطقی است که در آن فلسطینیان دیشب در پی یورش اشغالگران به مسجدالاقصی تظاهرات کردند و پلیس رژیم صهیونیستی برای سرکوب تظاهرات کنندگان، وارد این مناطق شده است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، پلیس رژیم صهیونیستی ۴ جوان فلسطینی را در ام الفحم در جریان سرکوب تظاهرات حمایت از مسجد الاقصی بازداشت کرد.

از پنجشنبه ۶ آوریل برابر با ۱۷ فروردین‌ماه، «عید پاک» یهودی‌ها آغاز می‌شود و به مدت یک هفته ادامه دارد. عید پاک، یکی از اعیاد سه‌گانه تورات به شمار می‌رود که برای آن اعمال خاصی پیش‌بینی شده است.

یهودیان افراطی اصرار دارند در این ایام، حریم مسجد الاقصی را نقض کرده و بخشی از اعمال و عبادات خود را در حریم این مسجد بجا بیاورند./تسنیم

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.