پیام رئیس هلال احمر به مناسبت شهادت امام علی (ع)

به گزارش شهروند آنلاین؛دکتر پیرحسین کولیوند در پیامی سالروز شهادت امیرالمومنین، امام علی (ع) را تسلیت گفت. در متن پیام رئیس جمعیت هلال احمر آمده است:

بیست و یکم ماه رمضان، سوگ شهادت مظلومانه امیرالمومنین، حضرت امام علی (علیه السلام) است. با تسلیت و تعزیت این حزن عظیم به عموم شیعیان و مسلمین، از خداوند متعال مسئلت دارم که طریقه زندگی آن حضرت، آرمان تمامی مومنین عدالت‌جو باشد و در سایه پیروی از سیره علوی، لایق جلب رضایت پروردگار در دنیا و آخرت باشیم.

تردیدی نیست که امام علی (علیه السلام) برترین پرچمدار انسان‌دوستی و نماد همدردی با نیازمندان در طول تاریخ است که شخصیت ملکوتی‌اش از مرزهای نوع‌دوستی نیز فراتر رفته است. بخشندگی و دستگیری از ضعیفان با امیرالمومنین (علیه السلام) معنا می‌یابد آنجا که می‌فرمایند: «و ناتوان و ستمدیده را و آن که در راه خدا بدهکار شده و در راه خدا مانده و به سائلان و بنده‌های زیر فرمان و بنده‌هایی که قرارداد آزادی بسته‌اند و بینوایان ستمدیده را یاری کنید». فضائل بی‌شمار امام اول شیعیان (علیه السلام) سرمشق بی‌بدیل برای تسکین دردهای بشریت است که ان شاء الله روزی با دستان فرزند برومندش یوسف فاطمه؛ حضرت مهدی موعود (عجل الله تعالی فرجه الشریف) تمام و کمال به تحقق خواهد نشست.

بار دیگر سالروز شهادت مولی الموحدین، کاتب وحی، حضرت امام علی (علیه السلام) را به عموم مردم روزه‌دار تسلیت می‌گویم و در شب‌های پر از برکت قدر نیکوترین مقدرات الهی را برای هموطنان عزیز از خداوند بزرگ خواهانم./ پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.