درایت رهبر انقلاب،زمینه‌ساز پیروزی جبهه مقاومت

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای تبلیغات اسلامی کشور گفت: آهنگ صلح منطقه با درایت رهبر معظم انقلاب و پیروزی جبهه مقاومت بر دشمنان در منطقه نواخته شده و امروز در اوج اقتدار انقلاب و جبهه مقاومت هستیم.

به گزارش شهروند آنلاین، سردار رمضان شریف روز جمعه در جمع راهپیمایان کرمانی روز قدس افزود: سردار شهید سلیمانی در حالی در فرودگاه بغداد ترور شد و به شهادت رسید که پرچمدار پیروزی جبهه مقاومت و نیز پرچمدار این آهنگ بود.

او گفت: اگر مردم ایران سربلندند به برکت رهبر معظم انقلاب و تدابیر هوشمندانه ایشان است؛ روزی دشمنان درگیری در سوریه و عراق را جشن می‌گرفتند که مقام معظم رهبری فرمودند دشمنان در سوریه کاری از پیش نخواهند برد و امروز شاهد تحقق چشم‌انداز رهبری در آن مقطع حساس هستیم و این به معنی تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

سردار شریف در ادامه با اشاره به حمله صهیونیست‌ها به نمازگزاران گفت: حق فقط از لوله‌های تفنگ مبارزان فلسطینی و حضور زنان و مردان این کشور در صحنه مبارزه قابل احقاق است.

سخنگوی سپاه افزود: جبهه مقاومت از سلاح‌های اولیه سنگ و چوب به موشک و پهپاد رسید و این امر از تدابیر مقام معظم رهبری و درایت انقلاب اسلامی و تلاش جبهه مقاومت بود.

او اظهار داشت: امام خمینی(ره) روز قدس را نامگذاری کردند که از فلسطین حمایت کنیم و در این روز با تدابیر، برنامه و درایت باید شرایطی فراهم کنیم که رژیم صهیونیستی شکست بخورد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رهبر انقلاب اسلامی همواره بر حمایت از فلسطین تاکید دارند و این حمایت فقط زبانی نیست بلکه به جایی رسیده است که برای نخستین بار صهیونیست‌ها پس از ضرباتی که از بیرون دریافت کردند از موضع ممنوعیت ورود مسلمانان به بیت‌المقدس کوتاه آمدند و این اقدام از سر رأفت نبود بلکه بخاطر موازنه قدرت و زور موشک‌های غزه و کرانه باختری بود که آن را مجبور به تجدیدنظر کرد.

او با بیان اینکه تازه اول راه و دست فلسطینی‌ها پر شده است یادآور شد: امروز در سرزمین فلسطین کسی حرف از سازش و تسلیم در برابر دشمن نمی‌گوید.

سردار شریف افزود: گفتمان غالب بین گروه های فلسطینی که در پیش از انقلاب صلح و سازش با این رژیم بود، به برکت انقلاب اسلامی، حرکات جبهه مقاومت، تدابیر مقام معظم رهبری و علمداری شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شاگردان مکتب او، امروز تنها گفتمان جهاد و مبارزه با این رژیم در سرزمین‌های اشغالی در بین گروه‌های نوظهور و سنتی مشاهده می‌شود و این امر پیامی برای امت اسلامی و دنیای عرب دارد که کسی آزموده را در این سرزمین نمی‌آزماید.

او ادامه داد: زیرا صهیونیست‌ها و حامیانشان زبانی غیر از زور نمی‌فهمند و فقط این زبان را به رسمیت می‌شناسند و تداوم مبارزه همین انگیزه را می‌طلبند.

او بیان کرد: رزمندگان فلسطینی وفاداران اهل بیت هستند و شاخصه و مشخصه مکتب حاج قاسم سلیمانی نیز چیزی جز مکتب اهل بیت نیست.

اهداف شکست خورده صهیونیستی

رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به تاثیر انقلاب اسلامی و پیام روز قدس بر عقب‌نشینی و فروپاشی صهیونیست‌ها گفت: گسترش سرزمین‌ها و عمق نفوذ و ساخت قلعه نفوذناپذیر، تجهیز ارتش قدرتمند و تلاش برای اختلاف در بین ممالک اسلامی از مولفه‌های صهیونیست‌ها برای استحکام حکومتشان در پناه اربابانشان بود.

او تصریح کرد: مهمترین استراتژی صهیونیست‌ها این بود که دولت فلسطین به فراموشی سپرده شود و کسی از آن آگاهی نداشته باشد اما ظهور انقلاب اسلامی و نامگذاری روز جهانی قدرس توسط امام خمینی(ره) فرصتی را ایجاد کرد که این پرونده قطور ورق بخورد و نسل‌های جدید با چگونگی اشغال سرزمین‌ها و ترفندهای صهیونیست و مبارزات آنان آشنا می‌شوند.

سردار شریف بیان کرد: امام(ره) با ایجاد سفارت فلسطین نگاه مسلمانان را به سمت بیت‌المقدس معطوف کرد و آن را محور وحدت دنیای اسلام قرار داد، اکنون پس از ۴۴ سال از این نامگذاری مبارک صحنه فلسطین تغییر اساسی یافته است.

راهبردهای رژیم صهیونیستی به چالش کشیده شد

او ادامه داد: آهنگ پیشرفت و استحکام پایه‌های صهیونیست‌ها در ابعاد مختلف متزلزل شده و امروز در چهل و چهارمین سالگرد راهپیمایی روز قدس، راهبردهای رژیم به چالش کشیده شده است.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای تبلیغات اسلامی کشور افزود: نخستین راهبرد رژیم جعلی اسراییل فراموشی مسأله فلسطین بود که مسأله امروز زنده است، امروز نه در بین اعراب بلکه نگاه تمامی دنیا به ظلم صهیونیست متمرکز شده و این مهم یکی از تأثیرات اولیه راهپیمایی قدس بود.

او افزود: دومین راهبرد صهیونیست‌ها آن بود که ارتشی سازماندهی کرده بودند که به تعبیر خودشان پنجمین ارتش دنیا بود، اعراب در جنگ نخست با اسراییل تحقیر شدند و وقتی شکست خوردند ارتش صهیونیست معتقد بود که حتی تمامی کشورهای عربی نمی‌توانند آن را شکست دهند.

سردار شریف ادامه داد: اما در جنگ ۳۳ روزه شاهد بودیم که برای نخستین بار ارتش صهیونیست از یکی از کشورهای کوچک عربی شکست خورد و این جنگ نقطه عطف مبارزات علیه صهیونیست شد و سردار سلیمانی آنچنان ضربتی به آنان نشان داد که هنوز تبعات آن، در این رژیم غاصب مشخص است.

او تاکید کرد: این شکست به خاطر ایده امام خمینی (ره)، تدابیر رهبر انقلاب، علمداری سردار سلیمانی و حضور حزب‌الله لبنان در صحنه بود و این جنگ علاوه بر اجازه ندادن برای فراموشی فلسطین، هیمنه ارتش رژیم صهیونیستی را در هم شکست.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری، جبهه رژیم صهیونیستی در وضعیت نابودی قرار گرفته و این مهم یک شعار نیست بلکه واقعیت است.

او افزود: تمامی مقامات سیاسی و نظامی رژیم صهیونیستی امروز می‌گویند که این رژیم در آستانه فروپاشی قرار گرفته و این را می‌گویند زیرا آنان و اربابانشان می‌خواهند طرحی نو دراندازند.

سردار شریف یادآور شد: صهیونیست‌ها پس از جنگ ۳۳ روزه در حال نابودی بودند اما تنفس مصنوعی به این رژیم را با طراحی داعش و بهم ریختن جغرافیای شامات، دادند.

او ادامه داد: آنان به طراحی عظیم خود برای ایجاد داعش در عراق و سوریه نرسیدند و در اینجا میدان داری سردار سلیمانی و یارانش یکبار دیگر طعم شکست را به جبهه دشمن چشاند و امروز دیگر اثری از داعش نمانده است.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای تبلیغات اسلامی کشور افزود: بعید است دیگر شکلی مثل داعش ایجاد شود زیرا امروز مهمترین حامی صهیونیست‌ها یعنی آمریکایی‌ها دیگر قادر به حمایت با دستان باز از آنها نیستند، آمریکا هزینه زیادی کرد اما از انقلاب اسلامی شکست خورد.

او عنوان کرد: ملت مقاوم ایران اسلامی توانستند با استقامت، پایمردی و درایت رهبر معظم انقلاب طعم شکست را به ارتش آمریکا بچشاند؛ امروز خلیج فارس عاری از آمریکایی ها شده و ایران اسلامی به عنوان پرچمدار در این منطقه می‌درخشد زیرا تدابیر مقام معظم رهبری یکی پس از دیگری اجرایی می‌شود.

سردار شریف اضافه کرد: رزمندگان فلسطینی بیش از ۱۰ هزار عملیات کوچک و بزرگ را در سرزمین های اشغالی و عمدتا در کرانه باختری رود اردن و سرزمین ۱۹۴۸ انجام دادند و این به معنی اجرایی شدن تدابیر مقام معظم رهبری است.

او ابراز داشت: صهیونیست‌ها نه تنها با مسلمانان مشکل دارند بلکه بخشی از یهودی‌ها را به رسمیت نمی‌شناسند و تظاهرات بسیار پرحجم کنونی بیان کننده این است که صهیونیست به آخر خط رسیده است.

سردار شریف گفت: صهیونیست ها چهار دولت طی یک سال عوض کردند و ثبات سیاسی، اقتصادی و امنیتی ندارند؛ امروز با مسأله مبارزه و ظلم گرفتار هستند و ۲ میلیون نفر از جمعیت پنج میلیونی آنها می خواهند که این سرزمین را ترک کنند و این آمار رو به رشد است.

او ادامه داد: صهیونیست‌ها فقط با مسلمانان مشکل ندارند بلکه می گویند باید مسلمانان یا کشته شوند یا این سرزمین را ترک کنند و مشابه این برخورد را با مسیحیان دارند؛ جمعیت ۳۰ درصدی مسیحی بیت المقدس امروز به هشت درصد رسیده است و این ظلم آنان و شرایط رژیم صهیونیستی نشان می دهد./ایرنا

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.