حمله هکری به وزارتخانه‌های رژیم صهیونیستی

بعد از اختلال در پرواز‌های فرودگاه بین‌المللی بن گورین فلسطین اشغالی به دلیل حمله سایبری، رسانه‌های صهیونیستی از حمله گروه هکری به سایت وزارت بهداشت و آموزش این رژیم خبر دادند.

به گزارش شهروند آنلاین، روزنامه عبری یدیعوت آحارونوت اعلام کرد که یک گروه هکری سایت وزارت بهداشت و آموزش رژیم صهیونیستی را هدف حمله سایبری قرار داده است.

این روزنامه تاکید کرده که هکر‌ها اطلاعات مربوط به کرونا را پس از سرقت از سایت وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی منتشر کردند.

به نوشته جروزالم پست، هکرها اندونزیایی بوده‌اند.

جروزالم پست نوشت: این گروه هکری که خود را «VulzSecTeam» می‌نامد، وزارتخانه‌های آموزش و بهداشت اسرائیل، پلیس و شرکت‌های اتوبوس و قطار را در روزهای اخیر هک کرده است.

چند ساعت پیش هم رسانه‌های رژیم صهیونیستی از حمله سایبری مشابهی به فرودگاه بن گورین خبر دادند.

گفته شده که سیستم کنترل مرز‌های این فرودگاه هدف حمله سایبری بوده و پرواز‌ها در این فرودگاه برای ساعاتی دچار اختلال شده بود.

روزنامه الأیام فلسطین به نقل از رسانه‌ای عربی نوشت که به دنبال این اختلال، مأموران و کارکنان فرودگاه نتوانسته‌اند مهر خروج را بر روی پاسپورت‌های مسافرانی که قصد ترک فلسطین اشغالی را داشتند، بزنند.

از سوی دیگر، ساکنان شهر تل‌آویو که در خانه‌هایشان سیستم هشدار «خانه هوشمند» دارند، از وجود پارازیت شدید در خانه‌هایشان خبر دادند و گفتند که در صفحه‌های تلویزیون ناگهان ویدیو‌هایی درباره عملیات مسلحانه و شلیک راکت و موشک پخش شده است.

بر اساس این گزارش در پایان این ویدیو، عبارتی نوشته شده بود: در این سرزمین جای امنی ندارید»./واحد مرکزی خبر

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.