استقلال این جام را از دست نمی‌دهد

شروع مرحله یک‌چهارم نهایی حذفی در جم و اهواز

مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی؛ با انجام دو دیدار حساس آغاز می‌شود.

به گزارش شهروند آنلاین، مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی ایران، بعد از ظهر شنبه از ساعت 17:30 با دیدار استقلال برابر پارس جنوبی جم به میزبانی تیم بوشهری آغاز خواهد شد. جمی‌ها که در طول 3 سال حضور در لیگ برتر ایران، 3‌بار در شهر زیبای جم از استقلال میزبانی کرده بودند، در نخستین بازی که 24 شهریور سال 96 انجام شد، موفق شدند با نتیجه 2 بر صفر از سد آبی‌پوشان بگذرند و یک‌بار دیگر هم در هفته چهارم لیگ 97-98 با گل به خودی آرمین سهرابیان، استقلال را شکست دادند تا در بوشهر کفه ترازو به نفع جمی‌ها سنگینی کند. نکته جالب توجه درباره تقابل‌های این دو تیم این است که با وجودی که تاکنون در مسابقات جام حذفی با یکدیگر روبه‌رو نشده‌اند، در تمام 6 بازی که مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند یکی از دو تیم بر حریف غلبه کرده و هیچ‌کدام از مسابقات با نتیجه مساوی به پایان نرسیده است.

شاگردان امید روانخواه که در جدول رده‌بندی لیگ دسته اول با 36 امتیاز در جایگاه نهم جدول 17تیمی این لیگ قرار دارند، هفته گذشته استقلال ملاثانی را با نتیجه 2 بر یک از پیش رو برداشتند تا با روحیه مضاعف برابر دیگر استقلال فوتبال ایران قرار بگیرند.

از سوی دیگر، شاگردان ریکاردو ساپینتو نیز بعد از شکست تلخ در شهرآورد شماره 100 و دور شدن از کورس قهرمانی لیگ بیست‌ودوم، نمی‌خواهند قهرمانی جام حذفی را نیز از دست بدهند و با تمام قوا، برابر حریف لیگ یکی قرار خواهند گرفت. استقلال با برتری برابر پارس جنوبی جم این فرصت را دارد که به جمع چهار تیم برتر جام حذفی صعود کند و  بعد از انجام یک مسابقه دیگر و صعود به فینال مسابقات، منتظر صعود پرسپولیس به فینال مسابقات بماند تا انتقام شکست تلخ در شهرآورد صدم را، با ربودن جام در فینال جام حذفی، از این تیم بگیرد. این در حالی است که ساپینتو در این دیدار حساس، مدافع فرانسوی و تاثیرگذار خود یعنی کوین یامگا را به دلیل مصدومیت در دربی به همراه نخواهد داشت و با اعلام باشگاه استقلال، عارف غلامی نیز این تیم را در دیدار برابر پارس جنوبی جم همراهی نخواهد کرد.

اما در دیگر دیدار روز نخست مرحله یک‌چهارم نهایی، استقلال ملاثانی و هوادار از ساعت 18 در اهواز به مصاف یکدیگر خواهند رفت و برنده این دیدار در مرحله بعدی به مصاف برنده دیدار استقلال – پارس جنوبی جم می‌رود.

//اتمام پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.