خبر وزیر تعاون از امکان اصلاح وبازنگری در دستمزد کارگران

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه به وضعیت واحدهای تولیدی رسیدگی می‌شود، گفت: یکی از سیاست‌های دولت سیزدهم احیای واحدهای تولیدی راکد و نیمه‌تعطیل است تا گره از تولید را باز کند.

به گزارش شهروند آنلاین، «سید صولت مرتضوی» روز یکشنبه در بازدید از خط تولید شرکت دخانیات در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: واحدهای تولیدی راکد و نیمه‌فعال مشکلات مختلفی دارند که باید حل شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: بعضی از واحدها مشکلات بانکی، سرمایه در گردش و سایر موارد دارند که نهادها در جهت رفع این موارد تلاش می‌کنند و در این زمینه وزارت کار نیز به وضعیت واحدها رسیدگی می‌کند.

او با اشاره به شرکت دخانیات، گفت: مدیری پاک‌دست و پر تلاش مسئولیت این شرکت را برعهده گرفته است که امیدواریم با برنامه‌ها و سیاست‌ها شاهد بهبود وضعیت شرکت دخانیات باشیم.

مرتضوی در پاسخ به سوالی در خصوص دستمزد کارگران، گفت: امکان اصلاح و بازنگری در دستمزد کارگران در قالب چارچوب‌های قانونی است که در جلسه شورای‌عالی کار وعده کردیم اگر قرار باشد موضوعی صورت بگیرد، اعلام می‌کنیم.

مرتضوی ادامه داد: تعیین دستمزد کارگران با تاکید بر اصل سه جانبه‌گرایی و نمایندگان کارگری و کارفرمایی بود و امیدواریم امسال بتوانیم گام‌هایی بعدی را در مهار تورم برداریم./ایرنا

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.