شمشیر فلسطینی‌ها از نیام درمی‌آید

مقاومت فلسطین به سران صهیونیست: آماده دادن تاوان جنایت خود باشید

اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین در بیانیه‌ای در واکنش به جنایت بامداد امروز سه‌شنبه صهیونیست‌ها در غزه و شهادت ۱۳ فلسطینی در این جنایت در پیامی خطاب به رژیم اسرائیل تاکید کرد که باید آماده تاوان دادن این جنایت باشد.

به گزارش شهروند آنلاین از خبرگزاری شهاب، در بیانیه اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین آمده است: امروز برای جمعی از شهدا اعم از فرماندهان، کودکان و زنانی که در اثر تجاوزات خائنانه صهیونیست‌ها به شهادت رسیدند و در رأس آنها سه تن از فرماندهان جنبش جهاد اسلامی فلسطین به نام‌های «جهاد الغانم»، «خلیل البهتینی» و «طارق عزالدین» سوگوار هستیم.

در این بیانیه همچنین تاکید شده است: اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین ضمن عزاداری برای شهدای، مسئولیت کامل عواقب این جنایت ناجوانمردانه را بر عهده دشمن جنایتکار می‌داند.

اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین در ادامه خاطرنشان کرد: اشغالگران و رهبران آن که آغازگر تجاوز هستند، باید خود را برای متحمل شدن تاوان آن آماده کنند.

نوار غزه بامداد امروز بار دیگر شاهد حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی علیه ساکنان نوار غزه بود که در این جنایت ۱۳ نفر شهید و ۲۰ نفر مجروح شدند.

جنبش حماس نیز در بیانیه‌ای با تسلیت شهادت جهاد شاکر الغنام، خلیل صلاح البهتینی و طارق محمد عز الدین از فرماندهان جنبش جهاد اسلامی فلسطین و تعدادی از شهروندان فلسطینی در نوار غزه که اغلب آنها زن و کودک هستند، تاکید کرد که رژیم صهیونیستی بهای جنایت‌های خود را خواهد داد.

در این بیانیه با اشاره به تجاوز بامداد سه شنبه رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکید شده که مسئولیت کامل این جنایت وحشیانه و پیامدهای آن با رژیم صهیونیستی و کابینه فاشیستی و تندروی آن است.

جنبش حماس خاطرنشان کرد که تروریسم و جنایت‌های روزافزون رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین در نوار غزه و تمام کرانه باختری و در قدس و مسجدالاقصی بهای سنگینی برای آن رژیم خواهد داشت و امنیتی برای تل آویو به ارمغان نمی آورد.

این جنبش تاکید کرد که رژیم صهیونیستی نمی‌تواند اهداف و برنامه‌های تجاوزگرانه خود را محقق کند بلکه تنها منجر به اتحاد بیش از پیش ملت فلسطین و مقاومت شجاع آن در تمامی میدان‌ها می‌شود.

جنبش‌های جهاد اسلامی، فتح ، فتح‌الانتفاضه و سایر گروه‌های فلسطینی در کنار سایر مقامات و شخصیت‌های کشورهای اسلامی نیز در بیانیه‌هایی جداگانه این جنایت رژیم صهیونیستی را محکوم کردند./ایرنا

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.