شناسایی شهید 40 ساله

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی گفت: پیکر شهید “رجب حسین‌زاده” که در منطقه مهران به شهادت رسید، پس از گذشت ۴۰ سال از طریق آزمایش DNA شناسایی شد.

به گزارش شهروند آنلاین،ابوالفضل نوفرستی در گفت و گو با ایرنا افزود: پس از اعلام این خبر به خانواده شهید حسین‌زاده، پیکر این شهید تازه شناسایی شده، شب گذشته از تهران وارد بیرجند شد.

او گفت: مراسم وداع مردمی در هیات کهف‌الشهدا بیرجند برگزار شد و مراسم استقبال از پیکر مطهر شهید رجب حسین‌زاده صبح فردا ۲۵ اردیبهشت با حضور مسئولان استان برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی ادامه داد: پیکر این شهید فردا شب بعد از نماز به مسجد امام جعفر صادق (ع) و سپس برای وداع به آستان امامزادگان باقریه بیرجند انتقال می‌یابد.

او گفت: روز سه‌شنبه ۲۶ اردیبهشت همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) پیکر پاک شهید حسین‌زاده بر دستان مردم شهیدپرور از سه راه اسدی تا آرامستان بیرجند تشییع و در قطعه ۲ گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده می‌شود.

نوفرستی بیان کرد: شهید رجب‌ حسین‌زاده ۱۷ شهریور سال ۱۳۶۲ وقتی ۱۸ سال داشت در عملیات والفجر سه در منطقه مهران به شهادت رسید و پیکرش بعد از تفحص با آزمایش DNA شناسایی شد./

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.