«امید» ایران روی هوا رفت!

گزینه نهایی فدراسیون فوتبال هم انصراف داد

در فاصله کمتر از یک سال تا المپیک پاریس، وضعیت تیم المپیک ایران همچنان نامشخص است.

به گزارش شهروند آنلاین، حدود نیم قرن از آخرین صعود تیم‌ملی امید به المپیک می‌گذرد و همواره با نزدیک‌شدن به مسابقاتی که منجر به صعود یا عدم‌صعود تیم‌های ملی به مسابقات المپیک می‌شود، مدیران فدراسیون و وزارت ورزش به یاد این تیم می‌افتند! تیمی که مدت‌ها بدون مربی و تشکیل هیچ اردویی رها می‌شود و در ماه‌های منتهی به المپیک، همه از آن انتظار صعود دارند.

در هفته‌های اخیر صحبت‌های گوناگونی درباره انتخاب سرمربی تیم‌ملی امید منتشر و در ابتدا از نام‌هایی چون محمد ربیعی و مجتبی حسینی به عنوان گزینه‌های اصلی هدایت این تیم یاد می‌شد. اما بعد از انتخاب حبیب کاشانی به عنوان مدیر تیم‌ملی امید، لیست کاندیدای هدایت این تیم طویل‌تر از پیش هم شد.

اما در هفته‌های اخیر و چند روز بعد از اضافه‌شدن اسامی مختلفی مانند مهدی تارتار، افشین قطبی و… ابتدا محمد ربیعی، سرمربی فعلی تیم مس رفسنجان، از به عهده گرفتن هدایت تیم‌ملی امید کناره‌گیری کرد. او در نشست مشترکی که با محمود خسروی‌وفا و مهدی تاج، رئیس کمیته ملی المپیک و رئیس فدراسیون فوتبال داشت، رسما اعلام کرد تمایلی برای حضور روی نیمکت تیم امید ندارد. چند روز بعد از انصراف ربیعی و کش‌وقوس‌های فراوان در حالی که به نظر می‌رسید حبیب کاشانی نام‌های دیگری را برای هدایت تیم‌ملی امید در نظر دارد، امیر قلعه‌نویی، مجتبی حسینی را به عنوان گزینه مدنظرش برای هدایت تیم‌ملی امید به مهدی تاج معرفی کرد و فدراسیون فوتبال هم برای ایجاد ارتباط مناسب میان مربیان تیم‌ملی در رده‌های مختلف، با نظر قلعه‌نویی موافقت کرد.

اما این پایان کار نبود و علی‌رغم اظهارنظر وزیر ورزش در مورد اینکه سرمربی تیم‌ملی امید تا فردا (امروز) اعلام می‌شود و به نظر می‌رسید که منظور حمید سجادی، انتخاب مجتبی حسینی بوده است، حسینی هم ظهر دیروز با عذرخواهی و تشکر از امیر قلعه‌نویی رسما کناره‌گیری‌اش از حضور روی نیمکت تیم‌ملی را اعلام کرد تا کلاف انتخاب کادر فنی این تیم بیش از پیش پیچیده شود. حالا البته بعد از انصراف حسینی از قبول هدایت تیم‌ملی امید، از نام‌های جدیدی برای نشستن روی نیمکت این تیم یاد می‌شود. در این‌خصوص گفته می‌شود مسئولان فدراسیون فوتبال بعد از مشورت با امیر قلعه‌نویی به چند گزینه دیگر رسیده‌اند که احتمال دارد به‌زودی با یکی از آنها به توافق برسند و نیمکت امیدها را به او بسپارند. گفته می‌شود رضا عنایتی و رسول خطیبی به عنوان اصلی‌ترین گزینه‌های کنونی تیم امید هستند و باید دید طی روزهای آینده چه اتفاق‌های جدیدی رخ می‌دهد.

//اتمام پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.