عوامل حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) در آستانه اعدام

رئیس کل دادگستری فارس بیان کرد: حکم اعدام ۲ عامل حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ(ع) تایید شده و به زودی در خیابان ۹ دی شیراز اجرا خواهد شد.

به گزارش شهروند آنلاین،حجت‌الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی در دیدار اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهر شیراز در خصوص آخرین وضعیت پرونده حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)، افزود: این حادثه تروریستی، ۲ بُعد دارد که یک قسمت مربوط به قصور و کوتاهی در بخش انتظامات است که در دادسرای نظامی فارس پرونده این موضوع در دست رسیدگی است.

او ادامه داد: همچنین قسمت دوم پرونده این موضوع در دادسرای عمومی و انقلاب رسیدگی شد.

به گزارش ایرنا، حمله تروریستی چهارم آبان ۱۴۰۱ فردی مسلح به زائران حرم مطهر شاهچراغ (ع) به شهادت ۱۳ نفر و مجروح شدن ۳۰ نفر از هموطنان منجر شد. این اقدام که مسئولیت آن را گروهک تکفیری داعش برعهده گرفت، موجی از محکومیت در سطح ملی و بین‌المللی را در پی داشت.

رئیس کل دادگستری استان فارس در ادامه گفت: در سطح استان افزون بر ۹۸ درصد ابلاغیه‌ها به صورت پیامک و از طریق سامانه ثنا بر روی تلفن افراد ارسال می‌شود و دیگر به شکل سنتی ابلاغیه‌ها صادر نمی‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی افزود: برنامه‌ریزی در دستور کار است تا مراجعات به صورت حضوری بسیار کمتر شود و رسیدگی به پرونده‌ها از طریق ویدیو کنفرانس و به صورت الکترونیکی انجام شود و بنا داریم تا پایان سال بیشترین دعاوی از طریق این سیستم دنبال شود.

او همچنین با اشاره به پیشتازی استان فارس در آزادسازی اراضی ملی، یادآور شد: سال گذشته افزون بر پنج هزار هکتار از اراضی ملی آزادسازی شده که از این میزان تنها ۲ هزار و ۵۰۰ هکتار اراضی تنها در شهرستان اقلید آزاد شد./ایرنا

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.