مسجدالاقصی؛موضوع نشست اضطراری سازمان همکاری اسلامی

کمیته اجرایی سازمان همکاری اسلامی فردا (چهارشنبه ) در مقر خود در جده عربستان نشست اضطراری برگزار می کند.

به گزارش شهروند آنلاین از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان همکاری اسلامی، نشست یاد شده برای بحث در مورد حملات مستمر رژیم اسرائیل به مسجدالاقصی و هتک حرمت این مکان مقدس در سطح نمایندگان کشورهای عضو برگزار خواهد شد.

بر اساس بیانیه سازمان همکاری اسلامی که بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قرار گرفته است، این نشست بنا به درخواست تشکیلات خودگردان فلسطین و اردن برگزار می‌شود.

بر اساس این بیانیه قرار است در این نشست «حسین ابراهیم طه» دبیرکل سازمان همکاری اسلامی سخنرانی کند و درباره تحولات خطرناکی که مسجدالاقصی و شهر قدس در معرض آن قرار دارند و ادامه تجاوزات رژیم اسرائیل به سرزمین‌های اشغالی فلسطین تبادل نظر شود.

رژیم صهیونیستی طی هفته جاری در ادامه جنایات خود ضمن یورش به مسجدالاقصی با نشست کابینه تروریسم و افراطی در تونل‌های زیر دیوار البراق به اقدامات تحریک‌آمیز روی آورد و با یورش به اردوگاه «بلاطه» واقع در شرق نابلس سه جوان فلسطینی را شهید و شماری را نیز زخمی کرد.

کابینه رژیم اسرائیل در اقدامی دیگر و در ادامه سیاست‌های یهودی‌سازی قدس و جدا کردن آن از مناطق فلسطینی‌نشین و الحاق آن به سرزمین‌های اشغالی صبح روز یکشنبه با طرح ساخت شهرک‌های صهیونیست‌نشین در قدس اشغالی موافقت کرد./ایرنا

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.