ترافیک پرحجم جاده‌های مازندران را قفل کرد

در حال حاضر ترافیک خودرویی در جاده های کندوان واقع در غرب مازندران و هراز پرحجم و سنگین است

به گزارش شهروند آنلاین؛ رییس پلیس راه مازندران از ترافیک پرحجم و سنگین در تمامی جاده های اصلی استان خبرداد وگفت که در صورت تداوم ترافیک سنگین برای تخلیه بار ترافیکی محدودیت های ترافیکی اعمال می شود.

سرهنگ یدالله جهان تاب  افزود : در حال حاضر ترافیک خودرویی در جاده های کندوان واقع در غرب مازندران و هراز پرحجم و سنگین است.

وی شرایط ترافیک در سوادکوه دیگر جاده ارتباطی مازندران به تهران را در حال حاضر پرحجم اعلام کرد.

رییس پلیس راه مازندران ادامه داد : با توجه به شرایط ترافیک پرحجم و سنگین محورهای مواصلاتی مازندران و اعلام آن به پلیس راه کشور، اعمال محدودیت های ترافیکی در هراز و سوادکوه تا ساعاتی دیگر محتمل است.

وی گفت : با اعمال محدودیت های ترافیکی برای تخلیه خودروها، محور کندوان از مرزن آباد به سمت تهران از ساعت ۹ صبح امروز مسدود شد تا خودروها از مسیر البرز قادر به ورود مازندران شوند.

سرهنگ جهان تاب گفت : همچنین در محور هراز از پلور تا پلیس راه لاریجان به صورت مقطعی این محور در ساعت های آینده یک طرفه خواهد شد.

برابر آمار، سالانه بیش از ۵۰۰ میلیون دستگاه خودرو در محورهای مازندران تردد دارند که ۱۱ درصد از این ترددها در محورهای اصلی و بقیه درون شهری است.
مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که حدود سه هزار کیلومتر از آن جاده اصلی و بقیه محور روستایی است./ایرنا

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.