توانایی ایران در تنوع‌بخشی به ساخت سامانه‌ها

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: ما به دانش تنوع‌بخشی سامانه‌ها در حوزه‌های مختلف رسیده‌ایم از جمله فتاح که یک موشک مانورپذیر ماورای صوت است و از کمند سامانه‌های ضد موشک عبور می‌کند.

به گزارش شهروند آنلاین،سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران صبح امروزدر آیین رونمایی از موشک هایپرسونیک فتاح گفت: هیچ‌وقت نمی‌شود حقیقت را کتمان کرد و واقعیت‌ها بالاخره خودشان را نشان می‌دهند.

او افزود: یک واقعیت بسیار قوی و جدی که در کشور ما وجود دارد همین پیشرفت‌ها و جهش‌های فوق‌العاده است که در فناوری‌های پیشرفته حاصل می‌شود به خصوص در عرصه محصولات دفاعی از جمله موشک‌ها و پهپادها که با استفاده از فناوری‌های پیشرفته هوش مصنوعی و همه قابلیت‌های فنی که در طراحی و در ساخت قطعات اجزای حساس وجود دارد، الحمدلله در کشور ما صورت گرفته است.

سرلشکر سلامی تاکید کرد: ما به دانش و فناوری تنوع‌بخشی به انواع مختلف ساخت سامانه‌ها و تاکتیک‌پذیری سامانه‌ها در بخش‌های مختلف رسیدیم از جمله همین موشک فتاح که یک موشک مانورپذیر ماورای صوت است که قادر است صفحه حرکتش را در فضا به سادگی تغییر دهد و از کمند موشک‌های ضد‌موشک عبور کند.

او افزود: این فناوری‌ها در جهان بسیار مدرن و پیشرفته والبته برای خیلی کشورها ناشناخته هستند ولی به دست توانای جوانان ایرانی، مومن و انقلابی این ناشناخته‌ها و مجهولات به معلومات تبدیل شده و امروز شاهد درخشش جوانان مومن و دانشمند هستیم.‌/واحد مرکزی خبر

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.